ponedjeljak, 18.05.2009.

Privuci me k sebi
Da osjetim tvoju blizinu
Privuci me k sebi
Da osjetim tvoje uzdahe
Privuci me k sebi
Da osijetim tvoj dodir

Ljube me nježno
Ljubi me snažno

Privuci me k sebi
Zadrži me
Privuci me k sebi
Zagrli me
Privuci me k sebi
Zaklopi oči

Ljubi me nježno
Ljubi me snažno


Privuci me k sebi
Bez pitanja
Privuci me k sebi
Bez razmišljanja
Privuci me k sebi
Bez najave

Ljubi me nježno
Ljubi me snažno

- 15:07 -

Komentari (26) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Opis bloga

pjesme...misli..



broj posjeta


Graphic Designers - A list of local graphic, web and logo designers.
Graphic Designers



hvala ;)

ana

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Pratim vas:


pobjedimodosadu
Nina1989
horselove
......vans....
Dida
.........Gdje je nestao čovjek....
mala_sirena
Noćne misli pod zvjezdanim nebom
Tiha sjena
Teatar
Mrvicak
Ti si moje svjetlo koje tražim
black angel
.....herself....nyuu...
Pipi
...snjeguljica nije femme fatale
iz mog srca
*charlene*
Andrejevna
jednoj ljubavi
amata
mary2210
Be the first to know when something awful happenes!
izvorni_život
julijana7
bezšavova
ljubav...ah..ljubav
Sasvim osobno u ponoć
Dvadeseti veljače
Dream_Maker
Tkom@
iluzionistica
Olena
bajkoviti snovi
neverin
ma svašta o našoj frami :D
Zauzeti
----mija----
little princess
MoonRiver
umjetnost je u meni
bornfree