nedjelja, 10.05.2009.

Pismo tebi

Dobra ti večer,dragi.
Evo me, napokon.
Pišem ti s neke druge obale.
Iz daleka.
Razmišljajući o tebi.
Što ću ti reći.
Puno toga.


Za početak drago mi je da sam došla do tebe.
Stupila u neki kontakt s tobom.
Ostala sam ona ista.
Luda i jednostavna,hrabra i čvrsta.
Svoje snove pomalo ostvarujem.
Tada mi u misli dolete tvoje riječi.
I trenuci s tobom.
Eh,kad se samo sjetim.




Na životnom putu mi dobro ide.
Padam i dižem se.
Ali najvažnije smijem se.


Kako si mi ti?
Zašto si dolepršao u moj život?
Sve si poremetio.
Ništa više nije isto.
Uvijek se iznova borim kada si u pitanju ti.
Da li si sredio život nakon što sam otišla?
Da li lakše dišeš?



Zahvaljujem što si mi dozvolio da zakoračim u tvoj život.
Pitaš me jesam li zaljubljena?
Izmišljam razloge,smišljam argumente samo da ti ne znaš istinu.
Koliko mi dobro ide,ti mi prigovaraš.
Osmijeh i lice moje zar ti nisu dovoljni?


Daj mi vremena da te se opet s nostalgijom sjetim.
Veliki ti pozdrav iz velika grada.
Ostani onakvim kakvim sam te upoznala.
Tražim samo jedno.
Ne zaboravi me,sjeti me se.
Hvala ti.


Da ne duljim,znaš šta mislim.


Pozdrav


Ne očekujem odgovor od tebe.
Sakrij ovo duboko u sebi.
Raskini kao da me nije ni bilo.





- 16:06 -

Komentari (22) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Opis bloga

pjesme...misli..



broj posjeta


Graphic Designers - A list of local graphic, web and logo designers.
Graphic Designers



hvala ;)

ana

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Pratim vas:


pobjedimodosadu
Nina1989
horselove
......vans....
Dida
.........Gdje je nestao čovjek....
mala_sirena
Noćne misli pod zvjezdanim nebom
Tiha sjena
Teatar
Mrvicak
Ti si moje svjetlo koje tražim
black angel
.....herself....nyuu...
Pipi
...snjeguljica nije femme fatale
iz mog srca
*charlene*
Andrejevna
jednoj ljubavi
amata
mary2210
Be the first to know when something awful happenes!
izvorni_život
julijana7
bezšavova
ljubav...ah..ljubav
Sasvim osobno u ponoć
Dvadeseti veljače
Dream_Maker
Tkom@
iluzionistica
Olena
bajkoviti snovi
neverin
ma svašta o našoj frami :D
Zauzeti
----mija----
little princess
MoonRiver
umjetnost je u meni
bornfree