na nesto me sjeca taj grad...


Otvorila je staklena vrata i pogledom prešla tako znanu prostoriju. Oblaci dima kovitlali su se zrakom, odnekud znana lica su razgovarala, čaše su zveckale, a poznata glazba je pokušavala nadjačati ionako bučan i ispunjen prostor.
Zimi je uvijek tako. Tu, gdje je napravila prve ozbiljne korake, atmosfera je uvijek bila tako opuštena, topla i podsjećala je na prve gimnazijske dane, na grad, na ovu ulicu.
Sjela je na crvenu stolicu u kutu uz prozor i naručila isto piće.

Gubila se u razgovoru s osobom nasuprot i promatrala obris u daljini. Poznato lice u silnom dimu. Tako čudno, tako daleko i pomalo hladno. I tek poneki osmijeh u kutu usana.
Čudan osjećaj je preplavi svaki put kad ugleda tu osobu. Neka čudna nada. Neka čudna želja.

Ne priznaje sebi, drugima još manje.
Svaki put isto...A ona ništa ne može očekivati, ne smije.

Voljela bi da je pušač i da otpuhne dim crvenog Marlbora u tu sivu masu u zraku. Voljela bi njegovom jačinom rasparati svaki atom koji leti ovom prostorijom. Svaku molekulu i svaku česticu.
Voljela bi razbiti ta ogledala oko sebe i pretvoriti ih u hrpu stakla. Hrpu ničega.
Voljela bi razbiti taj osjećaj koji izaziva u njoj.

Željela bi prije svega... Ne... Ne smije.

....
Diže se, ostavlja novac na stolu , i kupi svoje stvari.
Baca posljednji pogled i otvara staklena vrata.
Crne oči i poznati izraz u oblaku dima...

Zatvara staklena vrata i odlazi u hladnu noć...

Ovaj leptir ionako ima drugu sudbinu....

10.11.2007. u 19:01 | 7 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

kapljice mora u snovima...


kontakt:
nargeess17@net.hr

"Ljubav moja rođena u dalekoj zvijezdi kaže "Budi more.." i budem more...

Image Uploaded by ImageShack Toolbar

"Ja sam more...svemir plavi..plavetnilo duše, tišina od svijeta, u duši duše...

Image Uploaded by ImageShack Toolbar

...i sada šumim dok puše južni vjetar, i gledam kako stari ribar mrežu diže..Delfini postoje u meni...
Image Uploaded by ImageShack Toolbar

...ja sam more, ne tražim ništa...
ne kvari mi snove...sad sam more...."

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr



Cursors




Ne volim januar

Ne volim januar, ni bele zimske vragove.
U svakom snegu vidim iste tragove,
tragove malih stopa,
broj trideset i ko zna,kako polako odlaze.
Više ne prolazim ulicom Dositejevom
i nemam pojma
kad neko pita gde je to.
Tih dvesta šest koraka dužinom
tog sokaka, nikad ja nisam brojao.
Nisam te nikad čuvao,
nisam te nikada mazio,pazio.
Tvoju sam ljubav gazio,
svemu smišljao broj.
Nisam te nikad štedeo
i nisam umeo stati ni ostati.
Šta će od mene postati,
mali andjele moj?
Ne gledam filmove iz ranih sedamdesetih,
dosta je suza i rastanaka nesretnih.
Ko takve stvari snima? Baš čudnog sveta ima,
tako se lako rasplaču.
Nisam te nikad čuvao,
nisam te nikada mazio,pazio.
Tvoju sam ljubav gazio,
svemu smišljao broj.
Nisam te nikad štedeo
i nisam umeo stati ni ostati.
Šta će od mene postati,
mali andjele moj?
Bila je noć, jedna mrkla, kao ova večeras, u ulici Dositejevoj, u
Novom Sadu, na Dunavu...
Ja sam dolazio sa jednog mesta gde su svi bili rumeni kao kuvano
vino koje su pili i gde su svi mirisali na karanfilić i pevali
"Roždestvo tvoje" i još neke druge pesme kojih se ne sećam baš.
Bila je noć i dugo sam stajao pod njenim prozorom ispred kuće
broj 7A. Tišina je bila, samo koraci nekih noćnih ptica i lepet
krila nekih pravih noćnih ptica.
Ipak ni na trenutak nisam uspeo pod njenim prozorom te noći da je
čujem kako diše, kako diše u snu...


Balašević