prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Yes/No



Design: NoBrain
Picture: DeviantArt
Brushes:

Opis bloga

..na ovom blogu budu bili moji događaji iz života,odnosno kaj se događa kod mene u životu...

NEŠTO O MENI:

Ime:Izabela
Nadimci:Izach i Ela
Datum,godina rođenja:15.07.1993.god.
Škola,razred:Srednja medicinska škola KC, 1.raz.
Grad:Koprivnica

ONO KAJ NE VOLIM:
1.učiti
2.školu
3.umišljene ljude
4.laži:.....
5.cajkeheadbang

ONO KAJ VOLIM:
1.svoju obitelj
2.dečke
3.frendove&frendice
4.izlaske
5.svoju zemlju,svoj grad

Slušam:Sve samo cajke NEE!
Navijam za:DINAMO

OBOŽAVAM OVE LJUDE:

Image Hosted by ImageShack.us

Anchy....kiss.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Mirnache.kisskiss.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Anchy&Ena...kiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ivana&Ema...sretankiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Dino&Tomica......party..belj..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Kokica...partynut

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Perly..smijehthumbup

Linkovi

sretanDnevnik.hr
Video news portal Nove TV
Blog.hr
Blog servis
Forum.hr
Monitor.hr

ONO KAJ JA ČITAM:

Sabina....sretan
Sanelica.kop.bregi.sretanthumbup
Doris..sretan
Petrich...sretan
Ivich...sretan
Enchy..sretan
Anja...sretan
Mateja & Beno.thumbup.cerek.
Mladenthumbup
Matejica.-medicinarka.thumbup
Vikyca..belj
Sanela.-kc.thumbup
Antea..thumbup
Mateychy-Rab.sretan.
Josipa-Bjelovarsretan
Andrea-v.Čerešnjevicathumbup

ljubavne porukice & slikice..

Image Hosted by ImageShack.us


Tvoje plave oči na prozoru stoje,
što bih sve dala da su samo moje!!

Image Hosted by ImageShack.us


Nisi ni zamijetio,a srce si mi slomio.
Obećala sam da neću plakati,
ni zbog tebe ni zbog sebe.
Sada ipak gorke suze lijem,
no poslije ću svemu da se smijem!!

Image Hosted by ImageShack.us


U mom životu postoje trenuci kad mi toliko
nedoštaješ da te poželim izvaditi iz misli
i zagrliti te u stvarnosti.
Ovo je jedan takav trenutak!!

Image Hosted by ImageShack.us


Nemoj ga juriti,nećeš ga stići,
okreni leđa i sam će ti prići.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Tvoje oči kao zvijezde na nebu-
kamo god išla,znam da će me uvijek pratiti!

Image Hosted by ImageShack.us


Nema vatre bez suhih drva,
ni ljubavi kao što je prva!!

Image Hosted by ImageShack.us


Život je kao šah-uvijek nam neki konji smetaju!

Image Hosted by ImageShack.us


Nisam pjesnik da pišem pjesme,niti vrijeme da boli brišem,
nisam dijete,nisam ni žena,
samo znam da sam zaljubljena!

Image Hosted by ImageShack.us


Život je lijep kad se živjeti zna,uzmi sve lijepo što život ti da!
Sreća je kratka i živi zbog nje,ne tražiš li previše,dobit ćeš sve!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Bolje je sve izgubiti i imati tebe nego sve imati i izgubiti tebe!
Kad se tuga slomi i kad te srce zaboli,pročitaj poruku ovu i znat ćeš tko te iskreno voli!!

Image Hosted by <br />
ImageShack.us


I smrt će jednom doći po svoje, i Bog će biti svjedok za nas dvoje,
a tada,kad se otvori srce moje,u njemu će pisati:
za tebe je kucalo,maleno moje!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Mladost traje časak,ljepota je cvijet,al ljubav je dragulj što osvaja svijet!!

Image Hosted by ImageShack.us


Jedna pusa za oči koje me ne gledaju,
jedna za usne koje me ne ljube,
jedna pusa za tebe koji nisi kraj mene!

Image Hosted by ImageShack.us


Daljine razdvajaju ljude,zbog njih se tuguje i plače,
ali onomu tko doista voli daljine ništa ne znače!!

Image Hosted by ImageShack.us


Poslat ću ti vjetar da ti miluje kosu,
za dobro jutro poslat ću ti rosu.
Poslat ću ti mjesec da ti noću sja,
a za poljubac pobrinut ću se ja!

Image Hosted by ImageShack.us


Voli dečka bilo koje boje,
samo nemoj dečka prijateljice svoje!

Image Hosted by ImageShack.us


Ljubav je mala za jedno,
velika za troje,ali taman za dvoje!

Image Hosted by ImageShack.us


Kad odlazi netko koga voliš,
a minute postaju još kraće,
nemoj plakati,iako ti se plače.
Svaki odlazak treba shvatiti,
jer ljudi odlaze da bi se mogli vratiti!

Image Hosted by ImageShack.us


Najgori način da ti netko nedostaje
jest da sjediš kraj njega i znaš da ga nikad nećeš imati!

Image Hosted by ImageShack.us




Zbogom, svijete, spustit ću rolete, popit ću tablete, spavat ću ko dijete, isključio sam zvono, ne kucaj na varata, piše na papiru PUSTI ME NA MIRU!!

Dobar dan/večer..(kako kome..)..evo sam naslov vam može reć u kakvom sam mutavom stanju.headbang..!!
Da,da..opet sam loše volje, dobro ste shvatili..jedan, jedini i NAJVEĆI KRIVAC I PROBLEM JE ŠKOLAAA!!! Možda vam se sad čini da pretjerujem, al tak je..iz jednog od najtežih predmeta anatomije
(u medicinskoj školi), meni je profa zaključila 1headbanglud!!! I kaj me najviše jebe, je to kaj taj predmet niš, al baš niš ne kužim i neda mi se učitcry, al nažalost ako mislim nastavit školu, morammm ispraviti tu jedinicuno, jer mi je to osnovni predmet bez kojeg nemrem radit u struci!! Ovo mi je 1.put u životu da imam iz nečeg 1! Praznici mi budu fenomenalini, svaki jebeni dan se budem morala učiti, al kaj me najviše čudi starci mi nisu dali nikakvu kaznu!! Opeć ne kužim kak to, al ok!! ANATOMIJA…headbang.jooojjj..glava me boli!!!
Al neću vas s tim opterečivati!! Kak ste vi?? S kolko budete vi prošli? Želim vam svu sreću da vam nitko ne zaključi jedinicu ko meni!!
Evo i tak je meni krenul taj mutavi tjedan!!
Al dobro..bit će bolje (nadam se)!!
Uživajte…i lijepo se provedite ovih zadnjih dana u školi, a onda mozak na pašu(kako kome)..mahwavemahwavemah

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



11.12.2008. u 14:33

| Comments (59) | Yes/No | Print | Up |