PRIJEVARA??

Može li se prijevara/nevjera partneru/ici oprostiti??

Ovisi sve o oboje i o pristupu, principu...
Je li moguća prijevara partnera ali da ipak voliš svoga partnera, i da ti je nakon svega iskreno žao što si to počinio... Znači da prema toj drugoj osobi tzv. ljubavniku/ci ništa ne osjećaš, već da je to bio samo trenutak slabosti, obični hir...

Image Hosted by ImageShack.us

Neznam, ja nisam još došla u takvu situaciju..... Hmm, ali ja mislim da je moguće voljeti neku osobu, ali da ti se desi da je ipak prevariš... to se može vidjeti ako ti je zbilja stalo, ako to tada sam priznaš partneru i jednostavno se vidi dali to govoriš s osjećajima ili muljaš i lažeš........
Možda bi se partner tada trebao zapitati... možda nije poklanjao dovoljno pažnje ili ljubavi toj osobi koja ga je prevarila.

Ja kada bi vidjela da je dečku fakat žao i da mu oči imaju onako iskreni sjaj i tugu... mislim da bi mu možda i oprostila, ALI morala bi ga fakat puno VOLJETI (ne biti zaljubljena) i trebali bi biti malo duže zajedno za takav oprost....
Ali ja nemogu sada reći za takvu situaciju... nisam još bila u takvoj... tako da... a ja uvijek postupim drugačije od očekivanoga...
Ma ja sam čudna...
Pa vi pišite i ostavljajte komentare... wave do sljedećeg postiranja...

04.10.2006. ...23:59 Komentari (45) Isprintaj #

<< Arhiva >>

< listopad, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

SVE I SVAŠTA

Slobodno glasajte!!








  • ANKETA JE POSTAVLJENA 14.09.2006.