utorak, 10.08.2010.

I guess I had to go to that place to get to this one ; now some of you might still be in that place

Eto dragi moji vrijeme je da ja svoje probleme objavim s vama ;

Ovo ljeto je skorz sjeb*no (oprostite na izrazu) jer sta smo stariji sve je dosadnije.. Gledala sam slike i shvatila da pola drustva nema. Svi ti mi fale.
Ponekad, ja dodem kod rodice i sjednemo van na balkon i gledamo Mlijecni put, te razmisljamo. Razmisljamo kako nam fali djetinjstvo. Jer kad si bio mal, padnes, dignes se i pocnes se smijat. A sad padnes i ne dignes se! Al ja bome necu! Pokusat cu bit vise s prijateljima, a ne kod kuce. Jer LJETO JE!! Hellou, cekali smo ga cijelu godinu, i sad da se ja ne kupam, a more mi ispred kuce. ma duso draga, fogret it! yes
Al biti ce i boljih ljeta! Ovo je meni dobro, jer je tu ljubav. I to me usrecuje, on je tu, on je uvijek tu kad ga trebam!
Zahvaljujem Bogu sto je on tu, jer me razumije. I volim ga, bilo bi moje srce prazno da ga nema. Al tu je, i trebam biti sretna, makar radi njega!
Trebam bit sretna zbog roditelja, koje volim i koji su tu kad mi nesto fali!
Zbog svojih prijatelja, koji svijet nebi bio ovakav da ih nema!
Hvala vam svima kiss


Pa dragi moji, pojedite ovo i sve ce biti u boji ovih muffina ^^,idem se KUPAT!!! ;

Image and video hosting by TinyPic

Hvala vam sto me citate, i saljem vam jedan veliki pozdrav iz Dalmacije wink


15:35 | Komentari 57 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.