On/Off

By: SpeciaL DeisgN
Kostur: Lucija
Tnx: miSs smiLe ^^

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

praviLa.
nemoJ vriJeđat.aKo misLiš. desNi kuT.goRe [x]
čitaJ posTovee~kommaJ.
beeZ! gLupih LaNaca [Ne]sReće

Ja saM ivaNa.
~14 goD.


voLim.
[ ] moJe juBavii. - FrendoVe. :**
[ ] dečKe. :)
[ ] BoJe x]]
[ ] sLikaat. °.°
[ ] osMieeh. :D
[ ] gLazbuu. (^.^)


Ne voLim.
[ ] umišLjene, dvoLične, BezobrazNe. Dx
[ ] oNe koii Me koPiraaJu. S:

LinKačii.

*~^^ LiTtLe DeViL ~^^*

Mlađo



It's become so hard for me to be surprised..You're bringing back the real me no judgment in your eyes..Cause when I dance with youi It's how I speak the truth..Just classic when we met now you make me new

..ljuudovi moji najdraži. ja sam vam tak hepiii. nzm šta mi je. PRŠTIIM. :D

--> Bila sam na koncertu.. :D pree su mi. Matej jee pre sexy. čoviečee.. svi puno bolje zvuče uživo nego preko tv-a. i skakali smo tamo. i bio je koncert u zatvorenom.. pa vruće.. poslije smo se navikli već.. bila sam mokra ko miš kad sam došla kuć. grlo me strašno bolilo. i nisam ama baš ništa čula. ali znate, isplatilo se. :)
--> Bila sam i u Čepinu. to je bio razlog zašto vam se nisam dugo javljala. dobro, iskreno..i ne da mi se.. pa sam malo prešutila da sam došla 22. došla sam ranije iz razloga što se moram spremit za školu..i za ex. u čpn je bilo odlično. ekipa luda. gledali smo filmove, rolali se, pjevali karaoke. ugl. bilo nam je ultra.
--> Kad sam već kod ekskurzije. idemo 1.9. (znači očekujte ponovno javljanje poslije toga..) bit ćemo 5 dana. Idemo u Biograd na moru. s Karlom sam u sobi. a u busu sam sa njom, čelikom i milkićem. mal ćemo pokera, bele, kenta.. i super.

..ode ja sad.spavat možd. :P


|utorak, 25.08.2009., 22:48|

| 38 | Komentari | Print | #




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.