On/Off

By: SpeciaL DeisgN
Kostur: Lucija
Tnx: miSs smiLe ^^

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

praviLa.
nemoJ vriJeđat.aKo misLiš. desNi kuT.goRe [x]
čitaJ posTovee~kommaJ.
beeZ! gLupih LaNaca [Ne]sReće

Ja saM ivaNa.
~14 goD.


voLim.
[ ] moJe juBavii. - FrendoVe. :**
[ ] dečKe. :)
[ ] BoJe x]]
[ ] sLikaat. °.°
[ ] osMieeh. :D
[ ] gLazbuu. (^.^)


Ne voLim.
[ ] umišLjene, dvoLične, BezobrazNe. Dx
[ ] oNe koii Me koPiraaJu. S:

LinKačii.

*~^^ LiTtLe DeViL ~^^*

Mlađo



..ma nemoJ žaLiti sestro..što te je vaRao..

..ehh.. opee sam ubedirana. nažaLost.. x[[

--> neznam kako da počnem post.. možda da počnem o tome kako sam razmišLjaLa da obrišem bLog. aL kažem sebi ma neću.. nisam se patiLa da ga obrišem.. ipak, imam ga već skoro dvije godine..
-->varao me je.. i Lagao mi.. jooj. kako sam biLa tako gLupa i nasjeLa na te Laaži.. a najLuđe.još misLiiim na njega. tako ga žeeLim zamrzit. aLi nemogu. :(
-->14.8. doLazi pipLsi iz htz-a u osiJeeek. :D i ofc, idem na koncert.. ići će i karLa, i mirta, i vikica, i jara.. i bit će nam 'eBenoo. :D

..ode ja sad. mislim dae to sve..


|subota, 01.08.2009., 14:37|

| 40 | Komentari | Print | #




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.