On/Off

By: SpeciaL DeisgN
Kostur: Lucija
Tnx: miSs smiLe ^^

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

praviLa.
nemoJ vriJeđat.aKo misLiš. desNi kuT.goRe [x]
čitaJ posTovee~kommaJ.
beeZ! gLupih LaNaca [Ne]sReće

Ja saM ivaNa.
~14 goD.


voLim.
[ ] moJe juBavii. - FrendoVe. :**
[ ] dečKe. :)
[ ] BoJe x]]
[ ] sLikaat. °.°
[ ] osMieeh. :D
[ ] gLazbuu. (^.^)


Ne voLim.
[ ] umišLjene, dvoLične, BezobrazNe. Dx
[ ] oNe koii Me koPiraaJu. S:

LinKačii.

*~^^ LiTtLe DeViL ~^^*

Mlađo



.I should never think..What's in your heart.

..naslov depresivan - ja depresivna..

-->bila jučer ja na podjeli svjedodžbi..i tempo je došao.nije se trebao mučiti..ja sam čaak dobila pohvalu učiteljskog vijeća.nisam to dobila od 3. razreda. :P
-->šišaala see..baš mi se sviđa..kad mal namjestim frizz izgleam ko Alice Cullen. :D stavila sam si i mal pramenova..eo pikčr.. :D

-->negdje 5. razzu smo ja i milkič kupili ptičice za školu..da imamo u kutku u biologiji..i sad ova mala ženkica uginula. a kmč..premda će mi sada biti tiše u stanu. hehe
-->danas imam opasan zadatak..cijeli dan biti budna.i cijelu noć..i cijeli sljedeći dan. tko mi se želi pridružiti neka se javi..i nek mi da msn da možemo pričat. hh
-->više ne izlazimo sa vuletom..zapravo ja uopće više ne izlazim, a svejedno još malo idem u čepin..dosta mi je velikih gradova. uff..unatoč momu neizlaženju, danas trebam ići do grada sa ursom i milkičem. :D
-->volim ga volim, srce mi vene jer ne voli on mene..hehehe.

eto to je sve.volim vas jako punooo svee. mwaa. :)


|srijeda, 01.07.2009., 11:31|

| 22 | Komentari | Print | #




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.