On/Off

By: SpeciaL DeisgN
Kostur: Lucija
Tnx: miSs smiLe ^^

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

praviLa.
nemoJ vriJeđat.aKo misLiš. desNi kuT.goRe [x]
čitaJ posTovee~kommaJ.
beeZ! gLupih LaNaca [Ne]sReće

Ja saM ivaNa.
~14 goD.


voLim.
[ ] moJe juBavii. - FrendoVe. :**
[ ] dečKe. :)
[ ] BoJe x]]
[ ] sLikaat. °.°
[ ] osMieeh. :D
[ ] gLazbuu. (^.^)


Ne voLim.
[ ] umišLjene, dvoLične, BezobrazNe. Dx
[ ] oNe koii Me koPiraaJu. S:

LinKačii.

*~^^ LiTtLe DeViL ~^^*

Mlađo



..*saMo ne govoRi da Me zNašš*..

..skoro zaboravih da imam blog.dobro ne baš posve.ali svejedno..naslov posta je takav samo zbog toga što mi se pjesma uvukla u uho..no da krenem..

-->u prošlom sam postu napisala da trebam ići na kirvaj. išla sam. bilo je odlično..naravno. ima neko novo sranje..zove se shuttle. okrene te naopačke. čovječe koji osjećaj.. zapravo osjećaj je tipa: maaamaaa!!..naravno.dok sam tako nešto izvikivala jedan lik mi je rekao: nema ti ovdje mame.. baš utješno. :P išla sam sa milkičem. našla se sa anom i josipom (obožavam vas obje)..
-->onda..ono što sam rekla da mislim da ga ne volim. eh.KRIIIVO. luuda sam za njim.da ne pišem tako neka on bude "MISTER X".. tako se služim inače u govoru. :D

-->bila sam u međuvremenu na gradskima sa zozom.bilo je više nego preesuper. procjena likova: hm, nisu previše loši.
-->u ovom dugačkom razdoblju sam izgubila nekoliko okladi. naravno. :(
-->karla je bila na moru. tako da ja nisam izlazila. sestrična mi je posudila sumrak i nastavke.svaku knjigu sam desetak puta pročitala. još trebam zadnju..
-->danas sam bila vani..koje čudoo. bili smo karla, ana, vule i ja. bilo je pre pre. (ljudi..obožaavam) iako je bilo straašno super nisam mogla prestati misliti na mister x-a.. --SAMO JEDNOM--


eto to bi bilo sve zasada.molim vas da me ubuduće podsjetite da imam blog. :D
ode ja.ljubim vaas svee. mwaa :)


|četvrtak, 25.06.2009., 23:16|

| 50 | Komentari | Print | #




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.