On/Off

By: SpeciaL DeisgN
Kostur: Lucija
Tnx: miSs smiLe ^^

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

praviLa.
nemoJ vriJeđat.aKo misLiš. desNi kuT.goRe [x]
čitaJ posTovee~kommaJ.
beeZ! gLupih LaNaca [Ne]sReće

Ja saM ivaNa.
~14 goD.


voLim.
[ ] moJe juBavii. - FrendoVe. :**
[ ] dečKe. :)
[ ] BoJe x]]
[ ] sLikaat. °.°
[ ] osMieeh. :D
[ ] gLazbuu. (^.^)


Ne voLim.
[ ] umišLjene, dvoLične, BezobrazNe. Dx
[ ] oNe koii Me koPiraaJu. S:

LinKačii.

*~^^ LiTtLe DeViL ~^^*

Mlađo



..sam0 je jedan m0i maLii.j0š uwijek te w0lim.daj shwati wiše..

*nie swe, nie swe tak0 siw0..ili je*

-->khm.khm.et.sad sam pr0čistila grl0, pa m0g p0čet. xD..0bjašnjenje: za nasl0w sam u pr0šl0m p0stu rekla.karla mie dala jaak0 d0ru ideu kak da mu se približim.mal ču mu muljat.ka0 da mi da sawjet.i swe ču pričat 0 njemu.sam0 ču ime mu dat drug0.ka0 da w0lim tam jedn0g frenda :P ..ak0 netk0 ima b0lji prijedl0g.m0lim was 0nd p0mažite.

-->u šk0li je pred0r0.tj. m0je 0cjene su pred0re.imam 0wak zaključen0: 5-hrwatski, matematika, fizika, kemija, tehnički, lik0wni, glazbeni, wjer0nauk ..4-ge0grafija (tj. m0žd ču imat 3, al nadam se da neč), njemački (kmeeč), bi0l0gija...za 0stal0 nzm..al ugl. iam petkača za kraj :D
-->karla mi n0wi muž :P ..k0 nas m0že razdw0jit? - Friiški s0m0wi sa liwade, friiški s0m0wi!! xP ili ti ga berba.razbiču j0j m0zak.kak me nerwaa -.-' ..
-->nism0 išli u emaaus. :(
-->rikni0 mi m0j k0mp, pa sam na lapt0pu. -.-' ..bratu čačkam mal.hihi.sam da se zna.nisam zl0česta.xD..n0 d0r0, bar sam našla m0ih f0tki kad sam na zimu cijel0 wrijeme bila na njeg0w0m lapt0pu ^^ ..i našla sam nekih slika da m0gu nek0g ucjenjiwat.hihi

ljudeki m0ji, 0de ja plesat i pjeewat [.hiperaktiwna xP.]


|četvrtak, 04.06.2009., 12:11|

| 102 | Komentari | Print | #




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.