GIMNASTIČARKA

četvrtak, 09.02.2006.

OPET BOLESNA

Ležim u krevetu cijeli ovaj tjedan. Samo zurim u televizor i onda se čudim da me boli glava,ali....šta da drugo radim???? Htjela sam malo ići na blog da vidim šta ima kod drugih no bilo mi se nešto pokvarilo na kompu pa nisam mogla. Sada se već bolje osjećam ali ne i najbolje no što je najvažnije nejdem u školum. Morat ću puno prepisivati i učiti no nema veze.Sada sam sama kod kuće i čuvam mlađeg brata koji radi veliki nered. I tko će to na kraju morati spremati??? Jaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!
POOZZZ!!!!


myspace

Stuff for your blog!

- 17:13 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Pisat ću o svojim uspjesima i razočaranjima u sportu koji jednostavno obožavam-GIMNASTIKA, zatim o prijateljima i obitelji.

    Ukratko o meni:

    Ime:Ivona
    God:13,5
    Razred:7a
    Živim u:Belom Manastiru
    Bavim se:gimnastikom
    Hobi:plesanje i pjevanje
    Živim s:roditeljima,sestrom Marijanom i bratom Patrikom
    Volim:družiti se s prijateljima,igrati sa životinjama,gledati televizor,surfati po netu
    Ne volim:jesti,učiti,čitati...
    Slušam:sve osim narodnjaka!!


    myspace

    Stuff for your blog!

Linkovi

NEKI COOL BLOGOVI