GIMNASTIČARKA

nedjelja, 05.02.2006.

Ne znam šta da pišem, pa evo jučerašnji dan

Kao i svake subote ujtro sam išla na na župski vjeronauk.Kada sam došla kući doručkovala sam, učila, ručala i otišla na trening. Kada je završio išla sam kod frandice na rođoš. Toliko sam toga pojela da mi je kasnije bilo muka. Zatim smo išli u kino i gledali film o egzorcizmu- ne znam točno kako se zove-možda "Egzorcizam Emily Hoope"? No nije važno, uglavnom bio je grozan. Strašne scene, odvratna lica... dobro da me nije strefio infarkt. Preporučavam da ga ne gledate. Možda jesam kukavica ali bojala sam se sama ići kući jer prolazim pokraj dvije zapuštene kuće. No sve je dobro prošlo- dobro ne baš sve. Kada sam stigla mama me je natjerala da spremim sobu, bilo je negdje oko jedanaest sati (navečer)- UŽAS!!!
Sada slušam glazbu,pišem ovaj post i to je to.BOOOOK!!!

P.S: NE ZABORAVITE, BLIŽI SE VALENTINOVO.


myspace

Stuff for your blog!

- 14:08 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Pisat ću o svojim uspjesima i razočaranjima u sportu koji jednostavno obožavam-GIMNASTIKA, zatim o prijateljima i obitelji.

    Ukratko o meni:

    Ime:Ivona
    God:13,5
    Razred:7a
    Živim u:Belom Manastiru
    Bavim se:gimnastikom
    Hobi:plesanje i pjevanje
    Živim s:roditeljima,sestrom Marijanom i bratom Patrikom
    Volim:družiti se s prijateljima,igrati sa životinjama,gledati televizor,surfati po netu
    Ne volim:jesti,učiti,čitati...
    Slušam:sve osim narodnjaka!!


    myspace

    Stuff for your blog!

Linkovi

NEKI COOL BLOGOVI