Ivi u Pragu

11.12.2007., utorak

ti si moj majstor za poljupce! poljupce? o, da... o,ne!!

Kad sam imala oko 4, možda 5 godina obožavala sam Zanu Nimani. Uredno su mi kupili kazete (imala sam "Dodirni mi kolena" i "Natrag na voz") i ja sam ih religiozno slušala. I tako eto neki dan krenem na trening i odlučim si sčejnđat glzbu u mp3 playeru i kao, joj gle, Zana, ajd baš bum si ju zgurala na tu jednu gigu, nisam je slušala od djetinjstva. I gle vraga, još uvijek znam sve textove napamet. I tak ja krenem (uz neizostavni "lip singing" i plesuckanje), uđem u tramvajn i prasnem se smijat ko blesava. TO JE MENI MOJA MAMA DALA DA SLUŠAM?
Evo par stihova koje sam pjevušila kao mala:

"Volim te da znaš, fizički
Uništava me to psihički"

"doručak u dvoje, poznanstvo kratko oko sat"

"Hej, mladiću moj
Hej, problem je tvoj
Što si mi tako sladak
Hej, mladiću moj
Hej, problem je tvoj
Tako si mek i gladak"

"Bilo mi je godina 13
ti si bio moje najluđe iskustvo
Mada sam mogla da biram
tebi sam dala preimučstvo

Sećam se sa pomalo bola
kako smo šetali po mraku
po usamljenom parku
hodniku, šumarku"

"Goli smo i sami, veliki nam talas dolazi
mojim toplim telom neka čudna struja prolazi
zeleni pokrivač ljulja se pod nama kao moj čamac na vodi
osećam da tonem da sa mene kaplje sladak znoj.
Njiši me u ritmu plime ljubavi
njiši me ,veliki talas dolazi.
Njiši me ,opasna bura nosi nas
njiši me čamac na vodi plovi sam.
Goli smo i sami,pesak nam je jos u ustima
opušteno roniš po mojim najlepšim dubinama..."

a ovo mi je bio apsolutni favorit:

"O, jedva čekam kad će noć
Da ponovo budem s tobom
Da već jednom shvatiš da si moj
Da se središ sam sa sobom

Da doživim nešto lepo
Da se naše usne spoje
Da mi pružiš prave stvari
Da me prođu noćne more

O, jedva čekam kad će noć
Među nama sve da krene
Da mi priđeš nečujno k'o mrak
Da zadremaš pored mene

Da osetim tvoje ruke,
Na mom vratu, na mom čelu
I da nežno i bez muke
Nađu mesto na mom telu"

Još sam dobro i ispala.




- 18:31 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Kolovoz 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (4)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (10)
Studeni 2006 (8)
Listopad 2006 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opísečko blogýku

Linkovky na sájtovky

malý český rěčničko