Ivi u Pragu

02.11.2006., četvrtak

hm...

Eto me u realnom vremenu. Nakon kaj sam na blog popikala sve mejlove koje sam dosad slala svojim najmilijima (po principu "send to all") jer, naravno, nisam imala komp u sobi. Sad ga imam. Slatki mali muzejski primjerak (28 rama) kojem tepam da je moj debilček.

Jučer je bilo zabavno. Bilo je lijepo i suncano (malo hladno) pa sam obukla svoju omiljenu (i trenutačno jedinu koju imam) suknju, nabila suncane naocale i krenula na fax. A onda je, taman dok sam takva zgodna zrihtana ponosno kročila kroz gomilu turista koji su se veselo nafotkavali po staromjestsksim namjestima, počeo puhati odvratni, hladni i vrlo, vrlo snažni vjetar. I moja omiljena (i trenutačno jedina) suknja je, naravno, nije odolijevala orkanskim naletima praške bure, već se uredno dizala i spuštala, otkrivajući moju prekrasnu hrvatsku stražnjicu (i prednjicu) ljudima iz cijelog svijeta. Trebala bi malo prosurfat netom, možda ima koja fotka...

Inače, ti turisti su stvarno pošast. Ima ih na milijone i jako su mi počeli ić na živce. Prolazila sam preko Staromjestskih ko retardirana Janica Kostelić, u više-manje pravilnim cik-cak linijama zaobilazeć japance, amerikance, njemce, ruse, španjolce, i ostatak svijeta koji se tamo nafotkava, umjesto zastavica. A sad mi je stvarno postalo svejedno. Pičim ravno i baš me briga, čak se tu i tamo nasmijem u fotić kad skužim da sam u kadru. "Theese are our photos from Prague. This is me, Steve, Alex and some girl that was passing by..."

Ovdje su svi ludi za stolnim nogometom. Imamo jedan u našoj maloj hospudki. Ja sam, naavno totalni antitalenat i jedini mi je gušt (kao pravoj borongajki) igrat s plavim figurama i urlat "DINAMOO!!!" kad se uspijem skrumpirat i zabit gol. To se, naravno događa jako rijetko, pa sam počela igrat s crvenima jer onda Dinamo ima veće šanse za pobjedu. Sad je to već polako i ostatku svijeta iz hospudke ušlo u uho pa nerijetko čujem "chceš Dinamo, nebo červene?" kad se dogovaraju ko će igrat s kojim figurama. A postoji i suludo pravilo, kad izgubis 10-0, da se moras poljubit sa svojim suigračem što je jako smiješno kad igraju dečki, a dečkima jako zanimljivo kad igraju cure. Do sad sam se samo 2 put ljubila. Heh, znam da vas zanima.... :P Čak sam se i dogovarala s dečkima iz koleja da odemo na neku tekmu. Kažu da bi trebali ić na Slavia-Ostrava, navodno su navijači ludnica. Baš me zanima. Oni i nisu tak jako nabrijani na nogomet, više im se sviđa formula (što mi i dalje nije jasno) uz, naravno, neizostavni hokej (na koji svakako idem prvom prilikom).

Eto, večeras idem s Nikom (koja je , btw, počela malo učit i hrvatski: "Bok, ja sam Nika. Drago mi je. Hvala. Molim. Nema na čemu. Dobar dan. Dobra večer. Dobro jutro. Laku noć.") i Pavlom na neki mjuzikl, ne znam točno kak se zove al su mi obečali da će bit super. A onda na Vaclavske namjesti na neki Halloween party. Al ne dugo... sutra imam predavanje...


- 12:23 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Kolovoz 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (4)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (10)
Studeni 2006 (8)
Listopad 2006 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opísečko blogýku

Linkovky na sájtovky

malý český rěčničko