ponedjeljak, 11.06.2007.

Dobre vijesti

Novosti, novosti....

Ročkas je prošao odlično, dobila sam jakoooo puno lijepih i korisnih darova, između ostalog i nešto šta sam si neko vrijeme htjela kupiti a to je ono električno kuhalo za vodu gdje voda zavrije u minutu a dobila sam ga od dragog doktora. Doktore, volim te!!!

Imala ja i feštu u srijedu gdje se okupio popriličan broj gladnih i žednih mi prijatelja koji si uz to bili u dobrom raspoloženju za pjesmu i standardno grljenje - ples kombinaciju, ali da ne izostavim drage susjede koji su u neko gluho doba noći otišli kući po svoje žičane instrumente i trzalice i poveli pjesmu. E pa hvala im!!! I tako se pjesma orila do nekih pet i lagano na spavanac.

A sada o novostima, ne znam da li sam ikad prije spomenula moju neodlučnost vezano uz kupovimu foto aparata, gdje sam sjedila na kičmi inim ljudima i kad gle konačno ja ubola u petak taj dugo očekivani pomak u mom životu, fotoaprat.
Riječ je o canonu, digitalnom, SLR , sa dva objektiva, jao jupi!!! Mrcina od stroja!
Imala sam super ponudu preko šogora i morala sam se odlučiti u par dana i gle on je sad doma, kraj mene, točnije!
Još samo da preciznije i bolje savladam programčiće za obradu, jako sam sretna!!

Ja imam fotić.......jupi!

- 16:25 -

Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (2)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Poštanski pretinac

Čitam

Alternativa Naslovnici
DonTeos
Ipanema
Marinshe
Marisi
Miss Ann Thropea
Rahatli
Ribafish
Slave
Vilenjak
Xiola
Zrinsko Pismo

Designed by In Obscuro