Nešt o meni:

Ovak...moje ime je Ivana...inache živim u Šenkovcu...heh...rođena sam 01.09.1992., znači imam 15 godina...idem u gospodarsku školu, za cvjećarku tj. 1c razred...slušam turbo folk...naj frendica mi je Jellena...imam dečka, kojeg jakooo volimcerek...beee...i to je se...heh
icq:490-810-331


Image Hosted by ImageShack.us

Slike:

Ja...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ja & Jellena
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ja...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ja.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Kika i ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Jellena & Dodo
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Anja & Dean
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
isto Anja i Dean
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ja...heh...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Moja firmana kuma i ja...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Anja i Jellena
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Jellena...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ja u školi...heh..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Tamara i ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

  prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari Da/Ne

MADE BY: x...!RA =)...X

Opis bloga

tu budete mogli pročitati o svemu i svačemu...uglavnom gluposti...niš pametnoga...heh...
Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Dnevnik.hr
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Blogovi koje posječujem:

cerekDEJANkiss
Jellena
Anja
Tea
Andreja
Manuel
Almach
Kika
Bedy
Karlo


Slike:

Ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Jellena
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Jellena & ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Jellena...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ja...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Slikice:

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

srijeda, 19.12.2007.

ey...

evo....ovo vam je moj novi blog....onoga sam zbrisala jer sam nešt zaj*****...heh....slučajno...nesam znala popraviti pa sam ga odlučila zbrisati...hjoj...inače mi je ve malo...malo fest...žal...jer mi je bil baš lepi...al ok...budem si i toga tak lepo uredila pa bude mi i taj valjda lepi...hehe...


I tak...moram se pohvaliti da sam jednu hurmu z razreda danas pljusnula...hehehehe...štele mi je vrnuti al ja pametna sam ju primila za ruku i dišla ...heh....fora, ke ne? To je inače bilo danas na praksi...profesorica je bila jedan metar dalje od nas...heh...al me raspizdila ova hurma tak da mi je niti ona ne smetala...eh...heh...jebiga...

...ne znam več kaj pisati pa idem...
Pozdrav...mojem dečku Filipukisscerek...Jelleni & Dodiu, Anji & Deanu......



l Komentiraj...=) (4) l Printaj...xP l # l

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.