Moa Inka...xD..kumče moje najdraže
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

AnChIka i iNkA...xD
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Anchika...xD
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MoA SeKa IRiS...xD
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Tince & Sammy
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

T0mek ((sam za tineku))

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



M0a Luca...xD
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Luca, Kata i Ana...xD
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv











HmMm....da 0 meni nešt0 XD

Ime: Ivana
Prezime: Nije bitn0
H0bby: neam (spavanje u s0bi)..XD

HmM.... Mrzim bahate ljude,
mrzim kada mi netko cacka po privatnim
stvarima.. mrzim lazljivce.. itd..

V0lim.. mamu, tatu, bracu((nekad i ne))..
hehe.. seku Inu xD, seku Iris xD...
m0g psa RExa...mace m0je...itd..
bTW...ak0 was nes0 zanima pitajte..


web tracker


------------------

Ja ću tebe noćima sanjati,
tvoje ime nečujno dozivati,
ti si vizija mog sna ljubavi
moja daleka. Oči moje traže
te, usne zovu te, dođi molim
te jer ludo volim te.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Pa šta ako nisamo suđeni jedno drugom???
Pa šta ako je ova sreća natopljena tugom...
Pa šta ako je bolje da me prevari...
bolje da te ostavi onaj ko te nevoli...
pa šta...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Lijepo je znati da postojiš u mom životu...
nije bitno ni koliko, ni otkad, ni zašto...
lijepo je otvoriti oči i jednostavno znati da si blizu...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ako odem u nebo prije tebe,
na svaku ću zvijezdu
napisati tvoje ime,
tako će svi anđeli
znati koliko mi značiš…


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Kad se iskreno voli,
ni razdvojenost ni
vrijeme ne mogu
nam ništa!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Kad sklopiš oči svoje,
ja ću doći zlato moje,
da te ljubim, da te
mazim, da te cijele
noći pazim, da te
čuvam od svih zala
jer te volim srećo moja mala!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Na tebe ću prestati
misliti kad tišina progovori,
kad se spavalica
obraduje zori, kad ruža
izraste iz stakla, a smijeh
se začuje iz pakla.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Teško je biti nitko i
ništa onome tko je
tebi sve, ali život ide
dalje i ne pita boli li ili ne!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

More je duboko, valovi se
kreću, nemoj me zaboraviti
ni ja tebe neću. Obale
plaću, kamen drijema...
tužno je kad poruke od tebe nema.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Želim ti biti san u najlljepšoj
noći! Riječ ljubav što niz
usne će proći! Misao što ti
se po glavi mota! Želim biti
iskren dio tvoh života!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Poljubac je stisak što
ništa ne boli! Kad te
netko ljubi znaj da te voli.
Poljubac je ruža što divno
miriše, a najviše te voli
onaj tko ovo piše!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Danas sam se smijala
1864 puta. Čudno, isto sam
toliko puta pomislila na tebe.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Ljudi kažu da je ljepše
živjeti u raju, a ja kažem
da je ljepše u tvom zagrljaju!
Možda sam grešnik pa ne
stignem do raja zato me
nikad ne pusti iz svog zagrljaja.

Svaki put kad se nad gradom
spusti noć teško mi je jer u
prazan krevet moran poć,
tad iz mog oka suza krene,
jer i ove noći, ljubavi moja,
ti nisi kraj mene.

"Love is blind"
Love saves everything.
She works her best to save the world.
Sometimes she hurts.
Sometimes she cures.
Sometimes she is a touch.
Sometimes she is a word.
Sometimes she is something.
Sometimes she is nothing.
She is blind,
but she sees everything.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

"Ljubav je slijepa"
Ljubav spasi sve.
Radi sve od sebe da spasi svijet.
Ponekad boli.
Ponekad lijeci.
Ponekad je dodir.
Ponekad je rijec.
Ponekad je nesto.
Ponekad je nista.
Ona je slijepa,
ali vidi sve.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

subota, 09.02.2008.

SaDa znAM dA tE tREbAM¤saDa zNAm Da TE v0Lim

pOZzZ..eWo Me..O0o Da.XD
NaPOkoN vISE..lOL...Vec 2 mj. i Ja Se OdLuCilA Napisat poST..LoL..
aAL aj dobr0..na nagovor...xD u ovom postu cu i napisat stafetu koju mi je predao bumbak...sad cu je napisat..al inace nemojte mi vise to predavat tO MII JE JE GLUPOST...
jA Ewo maloprije bila na vij...isla s J0soM...Xd pa DOsli zadnji...zubo
Al NEa veze..i tak0...prosle maskare..ja bzvz bila normlano obucena..xD
I BIlO mi JE baS dobro..jbt ewo vec 2 mj. brzo ce to...we...sad cekam uskrsne...pa krizmu..we...nadam se da ce mi inka moja bit kuma na krizmi..ma mislim naravno da hoce...xD Vec smo mi isplanirale..hehe
KuMčETO0 Moja...kiss...vt...do neba..heheh kiss
i TaKO..NISta DOSAno MI...Bzvz sidin ode po kuci niko nece nigdi ide..hehe
poo blogovima neiden bas...iden sad napisat tu stafetu da je se rijesin yes
Nabroji svoje 4 karakterizacije:
-volin se zajebavat
-dizat ljudim zivce...=)...hehe...
-hm...
-ne pada mi vise nista na pamet...
Knjiga ili film?A film mi je uvik zanjimljiviji..xD
Imas li decka/curu...?A neman vise...al nema veze,ciljan ja vec na nekog hehe,al dobro to vec odavno
Pas ili macka?PaS , ljubac moj rexu..lol
Crvena ili crna?a oBoJE...vise crna
3 zelje...
1.hm...da sta prje vidim svoje seke iris i inku
2.Kad bi neko sazna nesto cerek , i kad bi onda sve dobro proslo ehhe
3. Da iman neku malu bebač u obitelji...xD fino
Buducnost...A nadan se dobra..kes
Ljubav ili novac...aAAA....ljubav naravno000
Slusat nekog ko govori ili govoriti...
A slusan ja sve uvik..al vecinom oni tribaju mene jer ja stalno pricam..hehe
Boja ociju kod deckiju/cura...Nebino..
Boja kose kod deckiju/cura....Nebitno..
Kratka ili duga kosa??
Kako kome stoji..hehe..al vecinom malo duza..al ne bas puno duga..fuj..lol
Stil odjevanja...Volin se spremit..xD
Piercings ili tattoo?Piercing =)
Jesi li zaljubljen?Da
Virujes li u ljbavn a prvi pogled??Da
Jel bi izasa sa nekin radi novca?Ne
Koje zadnja osoba koju si poljubija/zagrlija,,,............
Zelis li se udat/ozenitDa..al jos je rano za to
Zelis li imat djece?Naravno
Vjerujes li u sebe?Da,al ponekad ne bas
Mozes li podnjet istinu?Kako kad...al mogu..sta ces moras se pomirit s istinom
Njaveca slabost?
SAMOCA,ucenje...
Njveci strah...Uvik kad iden na neki put ili negi se bojin da se vise necu vratit. tj da cu poginit..il sta ja znam..ma uf...
Eto00o...
a stafeta ideeee..ko god oce..necu nikog tlacit..xD

eTo0..napokon s tin gotova..lol..i tako...sad mi se vise ni neda dalje pisat...
do0sla mi moja ljubav inka na msn..pa joj se idem javit..
hehehe..iak0 mi se ona vec jvila..al nek..lol..
eto0 idemja sad....ljubim vas sve...xD kiss

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.