Moa Inka...xD..kumče moje najdraže
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

AnChIka i iNkA...xD
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Anchika...xD
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MoA SeKa IRiS...xD
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Tince & Sammy
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

T0mek ((sam za tineku))

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



M0a Luca...xD
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Luca, Kata i Ana...xD
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv











HmMm....da 0 meni nešt0 XD

Ime: Ivana
Prezime: Nije bitn0
H0bby: neam (spavanje u s0bi)..XD

HmM.... Mrzim bahate ljude,
mrzim kada mi netko cacka po privatnim
stvarima.. mrzim lazljivce.. itd..

V0lim.. mamu, tatu, bracu((nekad i ne))..
hehe.. seku Inu xD, seku Iris xD...
m0g psa RExa...mace m0je...itd..
bTW...ak0 was nes0 zanima pitajte..


web tracker


------------------

Ja ću tebe noćima sanjati,
tvoje ime nečujno dozivati,
ti si vizija mog sna ljubavi
moja daleka. Oči moje traže
te, usne zovu te, dođi molim
te jer ludo volim te.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Pa šta ako nisamo suđeni jedno drugom???
Pa šta ako je ova sreća natopljena tugom...
Pa šta ako je bolje da me prevari...
bolje da te ostavi onaj ko te nevoli...
pa šta...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Lijepo je znati da postojiš u mom životu...
nije bitno ni koliko, ni otkad, ni zašto...
lijepo je otvoriti oči i jednostavno znati da si blizu...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ako odem u nebo prije tebe,
na svaku ću zvijezdu
napisati tvoje ime,
tako će svi anđeli
znati koliko mi značiš…


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Kad se iskreno voli,
ni razdvojenost ni
vrijeme ne mogu
nam ništa!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Kad sklopiš oči svoje,
ja ću doći zlato moje,
da te ljubim, da te
mazim, da te cijele
noći pazim, da te
čuvam od svih zala
jer te volim srećo moja mala!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Na tebe ću prestati
misliti kad tišina progovori,
kad se spavalica
obraduje zori, kad ruža
izraste iz stakla, a smijeh
se začuje iz pakla.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Teško je biti nitko i
ništa onome tko je
tebi sve, ali život ide
dalje i ne pita boli li ili ne!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

More je duboko, valovi se
kreću, nemoj me zaboraviti
ni ja tebe neću. Obale
plaću, kamen drijema...
tužno je kad poruke od tebe nema.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Želim ti biti san u najlljepšoj
noći! Riječ ljubav što niz
usne će proći! Misao što ti
se po glavi mota! Želim biti
iskren dio tvoh života!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Poljubac je stisak što
ništa ne boli! Kad te
netko ljubi znaj da te voli.
Poljubac je ruža što divno
miriše, a najviše te voli
onaj tko ovo piše!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Danas sam se smijala
1864 puta. Čudno, isto sam
toliko puta pomislila na tebe.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Ljudi kažu da je ljepše
živjeti u raju, a ja kažem
da je ljepše u tvom zagrljaju!
Možda sam grešnik pa ne
stignem do raja zato me
nikad ne pusti iz svog zagrljaja.

Svaki put kad se nad gradom
spusti noć teško mi je jer u
prazan krevet moran poć,
tad iz mog oka suza krene,
jer i ove noći, ljubavi moja,
ti nisi kraj mene.

"Love is blind"
Love saves everything.
She works her best to save the world.
Sometimes she hurts.
Sometimes she cures.
Sometimes she is a touch.
Sometimes she is a word.
Sometimes she is something.
Sometimes she is nothing.
She is blind,
but she sees everything.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

"Ljubav je slijepa"
Ljubav spasi sve.
Radi sve od sebe da spasi svijet.
Ponekad boli.
Ponekad lijeci.
Ponekad je dodir.
Ponekad je rijec.
Ponekad je nesto.
Ponekad je nista.
Ona je slijepa,
ali vidi sve.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

četvrtak, 09.08.2007.

ZasTOOO sVe STo Je lIJePO kRaTko trAjE..?? =((

Ma u p.m...ljudi moja ja sam jakooo tuznan moja seka inka danas mi je osla na pag..i vidimo se tek za godinu dana,,,.kme..e.e. ona je osla kod prije na pag pa onda ide u osijek kuci....ali njena seka iris jos ce biti tu 2 dana...we...ovo lijeto mi uopce nije biilo dobro samo ova zadnja 2 tjedna...bilo je zajebancije...=))ali i to ce sad sve nestat jer mi je inka osla., iris mi ide za dva dana deni 18.7...amerikanci neznam tek su jucer dosli,,,,kme....al sad kad mi ode iris mene ode vise nema...o0o0 da,,,,svaki dan cu ic s frendovima na kupanje...i tako...zabavljat se..sad ce 14.8 bilicka festa tu cu dovest deretu , saricku....i ostale vidit cu ko ce doc..hehe..ja nemogu virovat da je vec proslo....a inka i iris inace stoje od kad skola zavrsi pa da 25-30.8 a sad su morali prije..a sta cu ja...iman na moju lucu i anu-vepricu s kojima sam u zadnje vrime dobra..=)...bas mi je drago..i imam punooo ljudi na msn....koji su mi pravi prijatelji...i koji su mi uvik tu..da vam pravo recem jedva cekam skolu...hehe...=(((
etooo sad vam idem....kme...
ajte papa i kisamm vas sveeeeee i punooo vas volim...neda mi se sve posebno pozzz pa pozz svih koje znan i neznann...punoooo vas volinnnnnnnnnn=)))

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.