subota, 15.12.2007. 21:20

"It is I, Leclerc!"

Dragi blogeri,

Vrijeme doslovce leti i otkako sam napisala svoj prethodni post, za mene je proletjelo izrazito dinamično. Bila sam maksimalno angažirana oko posla na novom radnom mjestu te pored svih obaveza u privatnom životu nisam smogla snage uhvatiti se pisanja bloga. Žao mi je ako su neki od vas razočarani mojim online izbivanjem, ali željela sam vam samo poručiti kako vas nisam zaboravila! Kada malo uskladim sve svoje obaveze, ponovo ću nastaviti s pisanjem bloga!

Navratite povremeno, a mi se čitamo, nadam se, uskoro!

Lijepi pozdrav!



Arhiva

O meni

    Iva Mia Erak
    Glasnogovornica DC-a

  • Zamjenica predsjednika Gradske Organizacije DC-a
  • Rođena 12. studenog 1977. u Zagrebu
  • Osnovu školu završila u Zagrebu i Filipinima
  • Srednju školu završila u Zagrebu i NR Kini
  • Fakultet završila na britanskom fakultetu u NR Kini sa 19 godina
  • Magistrirala na Fakultetu Političkih Znanosti u Zagrebu sa 22 godine