četvrtak, 09.08.2007. 19:31

Zdrpi i briši!

Pljacka! Pljacka!Nikada nisam bila ljubitelj velikih trgovačkih lanaca. Dapače, sve namirnice kupujem na placu ili u susjednom dućanu. Bila sam i prva političarka koja je protestirala protiv Bandićevog povećanja cijena za korištenje vaga, suncobrana, skladišta, i dr. na placevima. Rekla sam da g.Bandić na taj način pogoduje velikim trgovačkim lancima, a osiromašuje kumicu koja je simbol Grada Zagreba. Uvijek sam bila za to da se pomogne malim obrtnicima jer oni zaista preživljavaju i nemaju ni približno dobre uvjete kao veliki trgovački lanci.

Međutim otkad sam došla na more, počela sam lagano mijenjati mišljenje (barem što se tiče obrtnika gdje ljetujem - u mjestu pokraj Murtera). Prvo sam se zaprepastila cijenama: nektarine 25kn, grožđe 30 kn, 1kg piletine 48 kn, šljive 20kn, jabuke 15 kn, itd... Katastrofa! Čista pljačka - pomislila sam.

Međutim htjela sam ipak provjeriti da si možda nisam umislila kako su cijene previsoke te sam popričala sa susjedom. Rekao mi je da nitko normalan ne kupuje u mjestu, već da svi odlaze u obližnji Lidl ili Plodine, te mi je preporučio da napravim isto. Danas sam sjela u auto i otišla provjeriti što mi je rekao. I zaista, u Plodinama nektarine 5 kn, grožđe 11,99 kn, šljive 6,99kn, 1kg piletine 24kn. Oduševila sam se... Dakle, ja u mjestu u kojem ljetujem plaćam čak 5 puta veću cijenu za neke namirnice. To što podržavam lokalne trgovce i voljna sam platiti nešto veću cijenu, ne znači da sam voljna dopustiti im da pljačkaju mene, ili bilo kojeg potrošača.

Žao mi je što moram na ovaj način kritizirati lokalne trgovce, međutim, ako ubrzo ne spuste cijene, ostat će bez većine kupaca. Ljudi nisu glupi! Neko vrijeme će plaćati višu cijenu, ali kada shvate da postoji jeftinija varijanta koja se nalazi jako blizu, otići će - bez obzira na lojalnost. Tada bi moglo biti kasno za spuštanje cijena.



Arhiva

O meni

    Iva Mia Erak
    Glasnogovornica DC-a

  • Zamjenica predsjednika Gradske Organizacije DC-a
  • Rođena 12. studenog 1977. u Zagrebu
  • Osnovu školu završila u Zagrebu i Filipinima
  • Srednju školu završila u Zagrebu i NR Kini
  • Fakultet završila na britanskom fakultetu u NR Kini sa 19 godina
  • Magistrirala na Fakultetu Političkih Znanosti u Zagrebu sa 22 godine