četvrtak, 26.07.2007. 10:24

Vi odlučite!

ZajednicaDragi blogeri,
Zahvaljujem svima koji su mi ostavili komentare na Forumu. Oduševljena sam Vašim prijedlozima i ovo je dokaz da političari prije donošenja zakona MORAJU pitati građane što misle. Najviše me razveselio komentar 12-godišnje djevojke koja je napisala:
"Ja već sad moram razmišljati o tome što ću raditi u životu (svi znaju da su 7. i 8. razred uvjeti za upis) i o mukama koje me čekaju slijedeće dvije godine!! Ne što ću raditi danas, sutra, već cijeli svoj život"! I to je to - nitko ne pita kako se osjećaju oni, na koje se zakon odnosi!

Sve vaše prijedloge dobro ću proučiti i napraviti tiskovnu konferenciju na tu temu. Sve zasluge na tiskovnoj dati ću vama - blogerima!

Svrha ovog mog bloga je pisati o temama o kojima niti jedan političar ne želi pričati. Možda ću na taj način pomoći građanima da njihovi problemi, ideje, komentari budu zapaženiji. Ukoliko mi želite skrenuti pažnju na bilo koju, prema vašem mišljenju, bitniju temu, kliknite na "KONTAKT" (u gornjoj traci).



Arhiva

O meni

    Iva Mia Erak
    Glasnogovornica DC-a

  • Zamjenica predsjednika Gradske Organizacije DC-a
  • Rođena 12. studenog 1977. u Zagrebu
  • Osnovu školu završila u Zagrebu i Filipinima
  • Srednju školu završila u Zagrebu i NR Kini
  • Fakultet završila na britanskom fakultetu u NR Kini sa 19 godina
  • Magistrirala na Fakultetu Političkih Znanosti u Zagrebu sa 22 godine