četvrtak, 12.07.2007. 12:16

Strasbourg

Strasbourg

Cijeli prošli tjedan provela sam u Strasbougu sa svojim kolegama iz Akademije za politički razvoj. Bilo je zaista SUPER! Istina Bog da još dan danas osjećam posljedice burnog života te mi se nekada čini kao da imam 60 godina a ne 29. Ujutro do navečer smo imali predavanja, a za večeru smo izlazili van... Svaki put bih si rekla da moram rano ici spavati jer me sutra čeka novi radni dan ali društo u toj akademiji je zaista predobro. Preporučila bih svim mladim ljudima do 35 godina da se prijave u tu akademiju jer su iskustvo i kontakti koji se tamo dobiju nenaplativi. Ja sam čak imala čast držati govor u Vijeću Europe pred 600 ljudi na temu "Europske strategije i Nacionalne politike. Mislila sam da ću imati tremu ali od treme nije bilo ni t! thumbup

Ovo na slici su moji dobro kolege iz akademije: Sandi Blagonić, Martina Sokač i Marija Njavro Gerbec...


Za govornicom

Europske strategije i Nacionalne politike



Arhiva

O meni

    Iva Mia Erak
    Glasnogovornica DC-a

  • Zamjenica predsjednika Gradske Organizacije DC-a
  • Rođena 12. studenog 1977. u Zagrebu
  • Osnovu školu završila u Zagrebu i Filipinima
  • Srednju školu završila u Zagrebu i NR Kini
  • Fakultet završila na britanskom fakultetu u NR Kini sa 19 godina
  • Magistrirala na Fakultetu Političkih Znanosti u Zagrebu sa 22 godine