srijeda, 11.07.2007. 09:47

Bandić poslušao!!!

Moram priznati da se danas dobro osjećam. Pročitala sam u jednim novinama da je ZG Holding dao obveznice u Londonu i uzeo 300 milijuna eura. Jedan dio novca ići će za vodospremu u Cerju kraj Sesveta i za proširenje Vodovodne i Plinske mreže Sesveta. Kao što sam pisala prije par tjedana Sesvete su postala jedna velika spavaonica i hitno im je potrebna nova infrastruktura i popratni sadržaj!Podijelila sam nekoliko tisuća letaka po Sesvetama gdje sam im rekla da moraju postati grad i da moraju sami odlučivati o svojoj sudbini. Nema veće sreće za mene ako sam i ja malo pomogla pri Bandićevoj odluci da podigne razinu kvalitete života najbogatije gradske četvrti!



Arhiva

O meni

    Iva Mia Erak
    Glasnogovornica DC-a

  • Zamjenica predsjednika Gradske Organizacije DC-a
  • Rođena 12. studenog 1977. u Zagrebu
  • Osnovu školu završila u Zagrebu i Filipinima
  • Srednju školu završila u Zagrebu i NR Kini
  • Fakultet završila na britanskom fakultetu u NR Kini sa 19 godina
  • Magistrirala na Fakultetu Političkih Znanosti u Zagrebu sa 22 godine