još jedna humanitarna akcija....denis


et...još jedna dobra duša...posjetite blog...i tko može pomoći, tu je pomoć dobro došla....ja ću probati nešto...al ugl. tko može eto...bilo bi lijepo
neću ja više ništa o tome, pročitajte i eto....pomozite

23.12.2007. u 20:42 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da/ne

Opis bloga...sve i svašta.....

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
seka i ja kiss
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
zrinkica moja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
anita (bonita) moja majena
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ja ehehehehehe lol
Free Image Hosting at www.ImageShack.us zrinkich i ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us a ja....opet :))))
Free Image Hosting at www.ImageShack.us još prije par mjeseci zri i ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us bonita i ja
Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Guests


Pomozimo maloj Anji
Netko je jednom rekao:
Radi kao da ti novac nije potreban.
Voli kao da ti nitko nikad nije nanio bol.
Pleši kao da te nitko ne gleda.
Pjevaj kao da te nitko ne čuje.
Živi kao da je raj na Zemlji.
Čovjek pun duha i u potpunoj se samoći izvanredno zabavlja svojim mislima.
Nikad ne donosite važnu odluku ako niste razmotrili barem dvije mogućnosti izbora.
Živite dan po dan i obavljajte posao po posao. A zatim produžite prema onome što dolazi poslije. To ima smisla. Ne pokušavajte živjeti u prošlosti, sadašnjosti i budućnosti sve u isti čas. Uspješan je čovjek koji se naučio živjeti samo u sadašnjosti, ali se uvijek kreće prema onome što dolazi poslije.
Ne žalosti čovjeka siromaštvo, već želja
Mudar čovjek s podjednakom mirnoćom prima pohvale i podnosi uvrede.

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
mala anja
max
nyana
¤mArTiNa¤
moj prvi blog -moj prvi, kojem sam btw.mjenjala lozinku i kor.ime pa ih zaboravila ludzujo
jedna web stranica.... -neki ljudek priča o doživljaju sa koncerta the doorsa....da doorsa....al ne onih pravih, zato jer nema jima morrisona!no uglavnom.....


Nisam lud.
Zanima me
sloboda.
Sretno!
Jim Morrison, proljeće 1971.
Image Hosted by ImageShack.us


Sudbina nije stvar slučajnosti, već je stvar izbora; to nije nešto što treba čekati, već nešto što treba postići.

Želite li znati što Bog misli o novcu, pogledajte ljude kojima ga je dao.

slike

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
-ian rush (tko je čuo -tko nije)
Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

bedzevi.com,button,badges,priponke,Blame my parents



pjesme

SMS - Da li znas

Pisem ti rijeci koje
nikad necu reci pred tobom
i priznati da sve sto vrijedi
odnijela si sa sobom
ovo je tvoja pjesma znaj
sjedi i uzivaj

Znam, ima drugih
ali ne ide mi moram priznati
teska se paucina na dnu
ovog srca uhvati
i strasan bezdan vrijeba
tamo gdje si nekad bila ti

Znas li da te oci traze
da jos uvijek sebe lazem
da ce biti kao nekada
da li znas

Znas li da mi srce stane
kad mislim na one dane
kad smo bili jedno ti i ja
da li znas

Necu da trazim nekoga
da mi bude kao ti
jer ljubav nije pahulja
da se na dlanu istopi
ti samo novu sacekas
a ja necu bas

Svi sto me tjese zvuce
ko da me u laz utjeruju
al ja ih pustim da i sami
vide da pretjeruju
da vrijeme lijeci rane
samo jos budale vjeruju


SMS - Do bola

Da budes sretna, da budes voljena
oduvijek samo to sam htio
da nekog volis i taj neko
da budem ja ali to nikad nisam bio

Od mene ostace znam
samo sjena
kad jednom kazes mu da
za sva vremena

Kako cu zivjeti s tim
ako ti srecu pozelim
s njim, a volim te do bola
kojim cu putem do dna
to samo moja dusa zna
ranjena, napukla na pola

Kako cu zivjeti s tim
ako ti srecu pozelim
s njim, a ja te volim vise
al' vidim da nemam kud
da na mom' srcu uzalud
tvoje ime pise

Budi mi sretna i ja cu usnama
osmijeh nakratko da vratim
vremena ima, zivot je preda mnom
cijeli da za tobom patim

Od mene ostat ce
znam samo sjena
kad jednom kazes mu da
za sva vremena


SMS - Jedina na svijetu

Stani, stani, samo da ti kazem
po cemu si jedina na svijetu
sve su druge gadjale kraj srca
samo ti pogodila u metu

Stani, stani, daj da vidim bolje
sta je tako posebno na tebi
jer ja nisam jos ni jednu sreo
radi koje ucinio sve bi

Po boji ociju tvojih
sad i ja konacno znam
koje je to ljubav boje
plava je siguran sam

Za tebe srce je srce
za druge obican bros
cini se lud sam za tobom
il' mrva fali mi jos



SMS - Kada ti potonu sve ladje
Kada ti potonu sve ladje
i tvoj let postane pad
i kad te tuga jednom nadje
kao sto mene je sad

Nemoj da trazis prave rijeci
da te podignu sa dna
bol je uvijek od njih veci
ko to zna bolje nego ja

I mogu ti obecati
sve sto zelis sad za kraj
i mogu ti oprostiti
i ono sto se ne prasta

Al vjeruj neces naci mir
gdje god da si krenula
sve dok ti ne oprosti
ovo srce sto si slomila

I kad na kraju ipak shvatis
da si izgubila sve
i tad pozelis da se vratis
nemoj jer nemas gdje

Ti neces naci prave rijeci
da te podignu sa dna
bol je uvijek od njih veci
ko to zna bolje nego ja



SMS - Kako mi nedostajes

Ko zna gdje si sad i da li sjecas se
da si nekad davno moja bila
da sve sto imali smo lijepo bilo je
med i mlijeko, kadifa i svila

Al' ti si bila ta sto tocku stavi
kad si rekla da nisam onaj pravi

Samo zbog tebe jos uvijek zivim sam
oprastam ti sve, al' jedno bi da znam
da l' si tamo sretna il' se kajes
da znas samo kako mi nedostajes

Ti i ja smo sad ko dvije obale
jedno drugom nemamo sta reci
srusen je nas most rukom sudbine
preko njega niko nece prijeci

Jer, ti si bila ta sto tocku stavi
kad si rekla da nisam onaj pravi



SMS - Otkad nismo zajedno
Ne znam otkud meni to
da cu te preboljeti
i za ljubav da je lijek
nekog drugog voljeti
al' znam da nije pravedno
to sto nismo zajedno

Ne znam sto to meni bi
kad si rekla da je kraj
da se pomirim sa tim
i rukom odmahnem, al' znaj
da sam dotakao dno
otkad nismo zajedno

Lazem da mi ne smeta
kad za tebe pita neko
za tebe ni kraj svijeta
nije dovoljno daleko

Kako da ti oprostim
kad ne mogu protiv sebe
i da te zaboravim
sve me podsjeca na tebe

Ne znam otkud meni to
da cu te preboljeti
i za ljubav da je lijek
nekog drugog voljeti
al' znam da nije pravedno
to sto nismo zajedno



5 krvavih ruža
Živjela je ondje u dolini Save
Imala je oči poput neba plave
Zaljubljena, sretna, vesela i mila
U životu svome divne snove snila
Sad vesela žuri, želi ovaj dan
Jer je njenom dragom rođendan
Zaljubljena, sretna na trenutak stala
Na uskom pločniku kraj njegova stana
Izađe lijep mladić kao prvog dana
Tad pojuri u zagrljaj njemu,
Ali istog časa kočnica se prenu
Kasno mladić viknu očajnički: ''Pazi!''
Jer njegovu dragu sad auto zgazi
A mladić se pita što mu život pruža
Bezbroj pustih snova i 5 krvavih ruža
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Dvije krvave ruže
Ja se često pitam zašto smo se sreli:
čemu bol i patnje, čemu suze, druže ?
za bol srca mog nitko neće znati,
samo ove male dvije krvave ruže.

Miomiris cvijeća sa usana tvojih
pomuti mi razum, kud mi misli kruže.
za bol srca moga nitko neće znati:
samo ove male dvije krvave ruže.

I u poznu jesen, kad sve bude kasno,
ti ćeš mene zvati: dođi, jadni druže.
ali sve je kasno, jar ljubav već vene,
pa i ove male dvije krvave ruže.

Jesenje lišće
Jesenje lišće već opalo je,
ni travke nema, pustoš je svud.
u srcu mome i u duši mojoj
još uvijek vlada vječita stud.

Duboko u noć, sasvim osamljen,
šet'o sam draga, kraj stana tvog.
misleći tako, možda ću malo
ublažit' boli srdašca mog.

A ti si spala mirno, bez slutnje,
nisi ni znala da te ljubim ja.
Ne znam ni reći da li si kriva
što me nisi žarko ljubila.

Život je borba, kratka je sreća:
u toj ću borbi ustrajat ja.
i neću klonut', samo ću mislit'
da ti ćeš jednom bit' moja sva.

Uzalud bjehu sve nade moje
zalud se nadah da ćeš ostati.
al' sada vidim da zbilja ideš
i da se moram s tobom rastati.

Pa, idi, idi, u svijet daleki:
mira ti želim na putu tvom.
a kad ti bude blistala sreća,
sjeti se katkad i na naš dom.
Jesenje lišće na zemlji leži,
pa me podsjeća na rodni kraj.
za njim ja čeznem, za njim ja težim,
al' sve je prošlo: svemu je kraj.

the doors- soul kitchen
Well, the clock says it's time to close now
I guess I'd better go now
I'd really like to stay here all night
The cars crawl past all stuffed with eyes
Street lights share their hollow glow
Your brain seems bruised with numb surprise
Still one place to go
Still one place to go

Let me sleep all night in your soul kitchen
Warm my mind near your gentle stove
Turn me out and I'll wander baby
Stumblin' in the neon groves

Well, your fingers weave quick minarets
Speak in secret alphabets
I light another cigarette
Learn to forget, learn to forget
Learn to forget, learn to forget

Let me sleep all night in your soul kitchen
Warm my mind near your gentle stove
Turn me out and I'll wander baby
Stumblin' in the neon groves

Well the clock says it's time to close now
I know I have to go now
I really want to stay here
All night, all night, all night

Najljepši je pozdrav
kad se dvoja usta spoje,
ali za takav pozdrav
potrebno je dvoje!

Možda previše tražim,
a premalo dajem
i možda
previše pričam,
a premalo kažem,
možda previše maštam,
a premalo shvaćam,
možda se premalo borim,
ali te jako volim!

Smrt je točka
na kraju rečenice.
Nije važno je li bila duga,
nego je li imala smisla!

Već mi se polako drijema,
koga volim ovdje nema,
mjesec sja cijelu noć
pusa tebi i laku noć!

Ako nas život rastavi,
ako i ti me ostaviš,
kako ću dalje reci mi,
bez tvoje ljubavi

Nemoj plakati,
nemoj suze liti
ako ga voliš,
nemoj to kriti!
Ne muči srce,
ne muči sebe,
jer možda i on
voli TEBE!

Srce svoje ne daj nikomu,
ni po koju cijenu,
samo onome tko ti daje
svoje u zamjenu.
Idi stazom ljubavi
i negdje se smjesti,
ja ću istim putem
pa ćemo se sresti



jako dobar blog