:-)


Ej ljudići................Napokon imam vremena da napišem novi post! Weeeethumbupnjami!!!! Neznam od kuda da počnem............
Bila sam sa burazima, njihovim curama i njihovom ekipom na trgu..................došli smo tam oko devet i otišli smo u jedan pub na piće.............. na trg smo se vratili oko deset, a koncerta više nije bilo........trebali su reći da je to "dječji" koncertburninmad........već u pola dest je bio gotov..............ali dobro, nije bed, bio je s nama moj susjed kojeg sam tek tada upoznalasmijeh.......on je total crazy! on je cijelo vrijeme nekaj pričao, da sam znate kak je ob smiješanyes! Nikad nisam vidla da čovac ima toliko smišljenih šala...........npr. ja neš kažem, a on u sekundi smisli nešto na to............stravadead...........pili smo kuhano vino; negdje je bilo fino, a negdje baš i nije. Dosta o tome.



Na Badnjak je kod nas bila rodbina..............tak je svake godine; dođu teta, tetak, strina, strikan, bratić, sestrične, bake, djedovi, burazi, njihove cure i naravno mama, tata i ja................uglavnom............mama je napravila tri bakalara, buraz je napravio hobotnicu i obadvoje je bilo FENOMENALNOyesthumbupnjamismijehparty!!!!! Bilo je dobro, pričali smo, pjevali, buraz je svirao na klaviru a ja na flauti.....a kasnije sam i ja svirala na klaviru............i tak! Bilo nam je zabavno.
Nakon toga su gosti otišli i mi smo se spremali za polnićku. Buraz, njegova cura (Elizabet) i ja smo išli sa jednim autom, a mama i tata sa drugim. Mi smo krenuli u Lužnicu jer je tamo uvijek bila super polnoćka u dvorcu, ali ove su godine premjestili u novu zgradu i to opće nije lijepo tak da nismo tam ostali već smo išli dalje..........javili smo starcima da mi nećemo biti tamo na misi tak da onda ni oni nisu išli tam već su ostali u našoj crkvi. Onda smo otišli u Javorje i tam je bila prevelika dužva tak da smo na kraju završili u našoj crkvi. Tam je isto bila gužva, ali bilo je OK. Ove godine opće nemam filing da je bio Božić......nema snijega, i to mi je pokvarilo ugođaj.............


A sad kaj sam dobila za Božić.................
Dobila sam hlače tj. baka i deda i teta su mojoj mami dali novce da mi nekaj kupi, ali smo Elizabet i ja išle u grad i onda sam si sama izabrala hlače za Novu Godinu. Jako mi lijepo stoje!!!
-kapu, ali ne običnu nego nakvu kakvu imaju amerikanci na skijunju, bum pokušala pronaći sliku pa ću vam je stavit!!!!
-knjigu koju sam htijela-astronomija.......super je!!!!!!!!!!!! Mene jako zanima svemir i te stvari..........
-kipić djeda mraza............
-pozlaćenog konja.......jako je lijepi!
- .......i .............najslađe na kraju..............DVD player.................to je ono kaj sam vam pričala. On vam se otvara ko laptop, malo je manji; kad ga se otvori ima ekran................
Na njemu mogu gledat filmove, slušat mjuzu, gledat spotove.........čita CD-e, DVD-e, MP 3..........Super je! A znate kaj je najbolje kod njega???? Mogu ga gledat u autu, dobila sam torbicu, i on se tak okrene, objesi se za naslon i imam telku!!!!!!!!! Genijalan je!!!!!!!!!!
Jedino kaj mi je mali problemčić je to kaj mi je tata kad ga je prepakiravao ( on ga je kupio u Dubaiu pa ga je zato prepakiravao u torbu...........i isprobavao je dali radi...........) ostavio je tamo adapter za punjenje baterijeeek tak da su Zagrebu kupili drugi, a taj ne radi pa ćemo ga morati zamijeniti............uglavnom, super je!!!!!!!!!!!! Dobila sam puno čokolada i svega toga.............


Jučer sam jahala i skakala sam i bilo mi je supač!!!!! I sutra ču skakat!!! Ništa, to je to za danas, puuuuuuuno vam hvala na komentarima.....samo tak nastavite!!!!!
A sad gibam...............moram nešto obaviti.........pusek!!!!!!!!!!!

Btw. Sa zakašnjenjem............SRETAN BOŽIĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pusek i pozzdrav!!!!!!!!!!!!!!!!!



Btw. stavila sam dvije slikice u boxeve, pa komntirajte.....


28.12.2006. | 20:10 | 93 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


  prosinac, 2006  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Prosinac 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Opis bloga

Na ovom blogu pisat ću o svom život, svim glupostima..........uglavnom, zajebancija..........

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Na ovoj slici smo moj buraz,
bratić i ja.....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

A ovo sam ja na Sergiu,
ali već prije....


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Zakon blogovi:
Eva
Mmaja
Ofca
Benkica


Moja mala abeceda (ne cijela)............

A-Anita (moja B.F.F)
B-braceki (koji su
jako dobri!!)
C-cimerica.....
Č-čapare
D-dućani ( ne volim
baš previše hodat
po dućanima, ali.....)
i dinja.....
E-Egoist ( ime super
konja kojeg iznajmlj
ujem)
F-francuska salata
(njama......) i
frendovi....
G-gondola....
(nadam se da znate
kaj je to.....)
H-hlače ( moraju biti
udobne, lijepe i mode
rne....)
I-Istra ( to sam bezveze
bubnula)
J-Janka ( super jahačica)
i jedrenje........
K-konji (jedne od mojih
najboljih životinja)
L-Lucija (moje ime....)
i lubenica.....
Lj-ljubav.....
M-mama ( imam super
mamu....)
N-Nino i Neven ( moja
braća....)
O-orasi.....
P-praline ( obožavam ih...)
i papuče.....
R-raj (nadam se da
ću tamo nakon smrti).....
hi,hi,hi
S-slatko......
Š-šal......
T-tata( i super tatu...)
i Trajbar Team.....
U-ulica (ko mala sam se
stalno igrala na ulici...)
V-višnje
Z-Zaprešić( grad u kojem
živim) i Novi Zeland ( makar bi trebao
ići pod slovo N......-tamo mi se
odselila frendica)........
Ž-žohari ( mrzim ih...)


Riječi pjesme Illegal
od Shakire.....


Who would have thought
That you could hurt me
The way you've done it?
So deliberate, so determined

And since you have been gone
I bite my nails for days and hours
And question my own questions on and on

So tell me now, tell me now
Why you're so far away
When I'm still so close

You don't even know the meaning of the words "I'm sorry"
You said you would love me until you die
And as far as I know you're still alive, baby
You don't even know the meaning of the words "I'm sorry"
I'm starting to believe it should be illegal to deceive a woman's heart

I tried so hard to be attentive
To all you wanted
Always supportive, always patient
What did I do wrong?
I'm wondering for days and hours
It's here, it isn't here where you belong

Anyhow, anyhow
I wish you both all the best
I hope you get along

But you don't even know the meaning of the words "I'm sorry"
You said you would love me until you die
And as far as I know you're still alive, baby
You don't even know the meaning of the words "I'm sorry"
I'm starting to believe it should be illegal to deceive a woman's heart

You don't even know the meaning of the words "I'm sorry"
You said you would love me until you die
And as far as I know you're still alive, baby
You don't even know the meaning of the words "I'm sorry"
I'm starting to believe it should be illegal to deceive a woman's heart

Open heart
Open heart
It should be illegal to deceive a woman's heart

Open heart
Open heart
It should be illegal to deceive a woman's heart