Evo, stavila sam pjesmu od Shakire...........inače ja sam vam njezina obožavateljicawink..............
Malo prije sam došla iz škole..........odgovarala sam biologiju i dobila sam 5, 5 i zaključila mi je 5 party!!!!!!!!!!! WEEEEEEsmijehnjami!!!!!!
Inače......u školi je bilo komabang...........dosadno........na TZK-u smo radili neku "koreografiju" na gredi.........prošli puta smo to uvježbavali (ali mene nije bilo ), a danas smo to radili za ocjenu.Ja sam dobila 5, 5 i iz karika 5, ali bilo je i trojkanamcor (nisam ja dobila tri već neke druge cure ).............No, dosta o školi..........


Nakon škole sam išla u neki dućan u Zaprešiću da si kupim cipele za novu godinuzijev.....ali nije bilo broja, a i nisu mi se baš sviđalenono..........tak da ću u petak ići u Zagreb da si nađem cipke i da si kupim nekaj za obuć............otprilike već znam kaj ću si obućiwinkgreedy i di ću to kupiti........


E, da......dođem ja jučer sa engleskog i uđem u sobu di je bila bratova cura..........i sad na stolu je bilo neš ko laptop, ali je manje i ........neznamnut.....nisam to još vidla, uglavnom, ja pitam Betinu kaj je to?! A ona meni veli to ti jedead.........i stavi ruku na glavu i kaže ajme, šta sam napravilano........i onda sam skužila da mi je to poklonthumbup za Božić.......i otišla iz sobe.........i dok sam izlazila čujem ja mamu kak viče (pričala je na telefon i onda joj je Neven - moj buraz reko da sam vidjela poklon....a ona-ODI BRZO TAMOburninmad! AJDE, KAJ SAD STOJIŠpuknucu?!...........) uglavnom, neznam kaj je to i jedva čekam da saznamnaughty......a par dana prije toga mama mi je rekla da mi je kupila poklon , i ja nju pitam jel živi (htjela bi psa...tak da......)? Ona veli da nije ali da je jako modernonaughty i da to vjerojatno baš još i nema svugdje za kupit..........
JEDVA ČEKAM DA VIDIM KAJ JE TOthumbupdeadyesparty!!!!!!!!!!!!!


A kaj ima novog kod vas??? Kak ste mi vi????
Jel idete možda kam na skijanje ili nešto sličnocool?????
Htjela bih zahvalit ...Maji, Benkici i Evi kaj su mi ostavile komentare.smijehpartykiss..........tnx people!!!!!
Mislim da sam za danas dosta napisala.............
PUSEKkisswaveparty!!!!!!!!!!!!!!!


20.12.2006. | 14:35 | 131 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


  prosinac, 2006  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Prosinac 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Opis bloga

Na ovom blogu pisat ću o svom život, svim glupostima..........uglavnom, zajebancija..........

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Na ovoj slici smo moj buraz,
bratić i ja.....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

A ovo sam ja na Sergiu,
ali već prije....


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Zakon blogovi:
Eva
Mmaja
Ofca
Benkica


Moja mala abeceda (ne cijela)............

A-Anita (moja B.F.F)
B-braceki (koji su
jako dobri!!)
C-cimerica.....
Č-čapare
D-dućani ( ne volim
baš previše hodat
po dućanima, ali.....)
i dinja.....
E-Egoist ( ime super
konja kojeg iznajmlj
ujem)
F-francuska salata
(njama......) i
frendovi....
G-gondola....
(nadam se da znate
kaj je to.....)
H-hlače ( moraju biti
udobne, lijepe i mode
rne....)
I-Istra ( to sam bezveze
bubnula)
J-Janka ( super jahačica)
i jedrenje........
K-konji (jedne od mojih
najboljih životinja)
L-Lucija (moje ime....)
i lubenica.....
Lj-ljubav.....
M-mama ( imam super
mamu....)
N-Nino i Neven ( moja
braća....)
O-orasi.....
P-praline ( obožavam ih...)
i papuče.....
R-raj (nadam se da
ću tamo nakon smrti).....
hi,hi,hi
S-slatko......
Š-šal......
T-tata( i super tatu...)
i Trajbar Team.....
U-ulica (ko mala sam se
stalno igrala na ulici...)
V-višnje
Z-Zaprešić( grad u kojem
živim) i Novi Zeland ( makar bi trebao
ići pod slovo N......-tamo mi se
odselila frendica)........
Ž-žohari ( mrzim ih...)


Riječi pjesme Illegal
od Shakire.....


Who would have thought
That you could hurt me
The way you've done it?
So deliberate, so determined

And since you have been gone
I bite my nails for days and hours
And question my own questions on and on

So tell me now, tell me now
Why you're so far away
When I'm still so close

You don't even know the meaning of the words "I'm sorry"
You said you would love me until you die
And as far as I know you're still alive, baby
You don't even know the meaning of the words "I'm sorry"
I'm starting to believe it should be illegal to deceive a woman's heart

I tried so hard to be attentive
To all you wanted
Always supportive, always patient
What did I do wrong?
I'm wondering for days and hours
It's here, it isn't here where you belong

Anyhow, anyhow
I wish you both all the best
I hope you get along

But you don't even know the meaning of the words "I'm sorry"
You said you would love me until you die
And as far as I know you're still alive, baby
You don't even know the meaning of the words "I'm sorry"
I'm starting to believe it should be illegal to deceive a woman's heart

You don't even know the meaning of the words "I'm sorry"
You said you would love me until you die
And as far as I know you're still alive, baby
You don't even know the meaning of the words "I'm sorry"
I'm starting to believe it should be illegal to deceive a woman's heart

Open heart
Open heart
It should be illegal to deceive a woman's heart

Open heart
Open heart
It should be illegal to deceive a woman's heart