assilletta a Firenze

09.07.2007., ponedjeljak

Što i kako :)

Dakle, za sve vas koji niste informirani da vas malo prije puta uputim što me čeka.

Na put sam se odlučila prije svega radi moga studija talijanskog, jer jezik najbolje naučiš kad boraviš na govornom području. Idem u internacionalnu školu talijanskog jezika Michelangelo. Uzela sam tečaj u trajanju od 2 tjedna, od 16. do 27. srpnja. Ne idem preko faxa, niti sa dragim. Za školu sam saznala preko moje profe talijanskog u školi stranih jezika Sova, koja mi je donijela njihov prospekt. A preko nje sam i sredila neki popust smijeh pa me nastava košta 272 eura umjesto 340 kolko je bez popusta.

Iako sam prvo planirala biti u jednokrevetnoj sobi u studentskom smještaju, izgleda da im je kapacitet popunjen jer su mi poslali da mogu birati između jednokrevetne sobe u obitelji ili studentski smještaj u dvokrevetnoj. I tako ja uzela dvokrevetnu, koja me za dva tjedna košta 230 eura.

U ponedjeljak nas prvo čeka test da nas rasporede po stupnjevima, razgovor sa jednim od profesora i poslije nekakav benvenuti (dobro došli) reunion. Nastava nam je inače od ponedjeljka do petka od 9 do 13h. Nedjeljom su predviđeni izleti u okolicu.

Krećem u subotu, u 23.40 vlakom, preko Venecije i stižem u Firenzu oko 11.30 ujutro. Pa mislim da sam vas zasad dovoljno informirala. Ak nekog kaj zanima, nek pita smijeh

Ciao!
- 19:44 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

Arhiva

Laura Pausini: Tra te e il mare