Isus Te Gleda

< rujan, 2006  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
Ja sam Isusov najbolji prika i ovo je moj blog o druženju sa Isusom i njegovom bandom

Linkovi


05.09.2006., utorak

Kugla

Danas je bio predsjednik ronhill team-a po mene skupit me autom pa do prodavaonice ticketa,usput smo i skupili priku zid i stablo.Skupili smo i neku kurvu al smo bili tužni jer smo morali opalit mrtvu turu...jebiga...Tako smo dosli do prodavaonice ticketa, al su ticketi zajebani ko kad zajebani zajeb u zajebanom zajebu zajebe....umalo smo mi njega zajebali al je on nas zajebano zajeba pa smo mu rekli "Zajebi"...Kad smo se vratili doma skužili smo da je Isus posta metalac...i to ljuti metalac...pustia je bradu i kosu i nije bia normalan....Sili smo u autobus i išli smo po štangu,ali je štanga došla po nas šta je nama pasalo jer smo bili tu di smo tribali bit kad nas je štanga nazvala i rekla da je skupimo nakon šta ona upadne u shemu sa vlasnikom tako da nam može riješit da ovi lik dođe i pokaže kako se to radi da mi krenemo put štange nakon ručka i slovenske granice put pazara sa skupom keramikom...e ka...i tako....skupili mi štangu bacili joj tangu koja je bila u njenom rangu riješili gangu...pangu?fangu?dangu? skužite sami
- 23:07 - Komentari (24) - Isprintaj - #