četvrtak, 28.08.2008.

ZNAČENJE ISUSA KRISTA U ŽIVOTU VJERNIKA!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Značenje Isusa Krista u životu vjernika trebalo bi zauziomati prvo mjesto.
Ne kažem da bi oni trebali zaboraviti svoje bližnje svoje prijatelje ali bi trebali Isusu posvetiti više vremena i treba imati više poštovanja prema Kristu.
Danas u svijetu imamo puno religija poput: (New Agea, Hinduizma, Idolopoklonstva itd...) ali jedina prava vjera je ISUS KRIST i njegovo učenje.Image Hosted by ImageShack.us

Ima jedna jako lijepa rečenica koja je dosta poticajna ja či je napisati pa vi vidite možete li se prpoznati u toj rečenici:

IDITE PO SVEM SVIJETU I PROPOVIJEDAJTE EVANĐELJE!

To će reći idite, putuje po svem svijetu i ljude obraćajte na krašćanstvo govorite im o Isus Kristu i njegovim djelima i možda će se pripadnici New Agea obratit iisto tako i svi pripadnici bilo koje druge vjere!

Isus je rekao nama je dan izbor mi nismo prisiljeni vjerovati u Isusa Krista nama nije zapovijeđeno TI MORAŠ! ne nemoraš ti možeš!

Isto tako prije ćemo mi ljudi ostaviti Isusa Krista na cjedilu i iznevjeriti ga, a on je uvijek tu uz nas i pomaže nam u svim teškoćama i teškim trenucima.

Zato mi vjernici moramo živjeti vjeri i Isusovo naučavanje kako nas je učio!

Ono što ti nebi želio da netko čini tebi nemoj ni ti njemu!
Ja sam Gospodin Bog tvoj nemaj drugih bogova uz Mene!
ITD...... Mogli bismo u nedogled!

Ali jako jednostavno i kratko VJERUJTE U ISUSA KRISTA I U NJEGOVO USKRSNUĆE!Image Hosted by ImageShack.us

| 09:31 | Komentiraj (16) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

Copyright © Kriste Hvala ti na svemu što si učinio za nas