25.04.2007., srijeda

Orljak i Ka1 Ćićarija

Napokon subota, dan za ,malo duže spavanje ali naravno ništa od toga, već rano ujutro me brat budi, i iznosi svoju ideju bicikliranja po Ćićariji, naravno širokoručke prihvatih ideju te nakon doručka, spakirali smo bicikle u naše vozilo i krenuli put Lupoglava. Nakon cca 40-ak kilometara vožnje stigli smo u Lupoglav, složili smo bicikle i krenuli prema Lanišću. Valoviti asfalt nas je pratio do sela Račja Vas gdje skrećemo na makadam prema Veprincu i na prvu veću uzbrdicu. Nastavljamo sve dok nismo skrenuli prema Orljaku. Na stazi nismo sreli niti jednog biciklistu, osim par vozila koji su se uputili u x smijer. Skretanje na Orljak možda i nije bila najpametnija ideja(naravno bez bicikle bi imalo smisla), već na početku imali smo užasnu uzbrdicu, po kojoj je bilo jako teško voziti zbog pijeska, nakon toga skrenuli smo u neki gustiš jedva prohodan i ovako a sa biciklama stvarno je bilo teško, ali nekako smo uspjeli dogurat bicikle do Orljaka i vrijedilo se je malo grebat kroz granje jer gore je stvarno fanatstičan pogled na Sloveniju i Istru. Slijedilo je spuštanje i natrag na makadam i skretanje na planinarski put prema Koritima. Dolaskom na Korita vidjeli smo par izletnika i dalje smo se spuštali prema Brgudcu, ali kako još nije bilo ni 18 sati, zašto se samo spustiti, skrenuli smo mi prema starom kamenolomu, opet malo uzbrdice, ali nema veze, za dobar pogled vrijedi se malo oznojit. Naravno i tamo slikamo par fotografija i krećemo dalje, nastavak puta također je bio zahtijevan, put je bio pun granja i nakon par minuta vožnje prema Sinožetu , ugledamo neke bicikliste, već onako zaćuđeni na ćinjenicu da je već 18 sati, a da do sada nismo tokom dana sreli niti jednog biciklistu, a otkuda sada ovi i kamo su se zaputili, naravno nisu to bili neki zalutali turisti već četvorica Slovenaca natjecatelja KI Challenge-a, nakon par rečenica podrške sa naše strane, mi smo polako krenuli dalje i nakon samo nekoliko minuta opet sretnemo jedan Poljski team, koji i nije baš izgledao kao neki natjecateljski već turistički, ali ipak i oni su bili natjecatelji već spomenute utrke, i kako poslije vidjesmo došli su na zavidno treće mjesto(bravo). Dalje mi krećemo(spuštamo) prema tenkovskom poligonu i dalje prema Lupoglavu gdje taman prije izlaza na cestu opet srećemo dva tima(Sovenski i Hrvatski), koje smo čak i stigli u slikat, razmijenit par rećenica sa njima i naravno im zaželjet što više snage(koja im trebala uspinjanjem prema Brgudcu). Mi smo se polako spustili u Lupoglav i zbrisali na spavanje, dok su se neki nastavili borit cijelu noć po vrhovima Ćićarije.

05.04.2007., četvrtak

Rovinj tour

Free Image Hosting at www.ImageShack.us We are back!
Doduše u malo izmjenjenom sastavu, poradi oronulosti našeg druga magistra, ali nadamo se da će već slijedeći vikend prikupit snagu za nove bike avanture.
Naš Tour de Rovingo je započeo u selu Brajkovići iz kojeg krećemo prema Sošićima i dalje prema Žuntićima gdje prestaje cesta a započinje poljski put.
Dva kilometra vožnje kroz blato i evo nas u Rovinjskom selu gdje na semaforima skrećemo desno i dolazimo do početka rovinj bike staze koja je označena posebnim tablama za koje nažalost možemo reći da nisu od velike pomoći jer nemaju strelice koje bi bicikliste navodile na pravi put.
Stazom se dalje spušta prema Rovinju cijelo vrijeme sijećući staru željezničku prugu koja je nekad povezivala Rovinj sa Kanfanarom, kada bi se sredila bila bi prava atrakcija za naše turiste.
Nakon 6-7km makadama i poljskog puta izlazimo na cesticu u naselju Mondelaco te se dalje spuštamo do ceste Rovinj-Valalta gdje skrećemo lijevo te napravivši đir do Monsene ili ti po novom Amarina te dalje prema prema centru rovinja.
Nakon malo vožnje i slikanja po starom gradu nastavljamo uz obalu prema Zlatnom rtu te dalje prema Polarima gdje na izlazu iz kampa skrećemo desno na bike stazu prema Veštru, kilometar dalje i već se spuštamo na cestu prema ac Veštar gdje skrećemo desno te prije ulaza u kamp skrećemo lijevo na makadam.
Dalje nastavljamo kroz pravi labirint puteva prema ac san polo. Napokon nakon malo lutanja stigli smo u ac San Polo, slikamo par fotografija jer plaže su stvarno predivne kako i samo mjesto te svakako naglašavam vrijedno ga je posjetiti.
Nakon izlaska iz kampa krećemo cestom prema Balama, prolazimo kraj nekima više a ne nekima manje poznatog Sherwooda, te dalje glavnom cestom Trst- Pula sve do Brajkovica.
Staza je uglavnom ravna i zaklonjena sjenom drveća te je idealna za laganu ljetnu vožnju, preporučamo je svima.
Opasnost od snejkova high, opasnost od bušenja gume medium , opasnost od lutanja bez topografske karte high.
Fotke:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

< travanj, 2007 >

Komentari On/Off

Istra bike off road avanture

Bicikliraju i slikaju:
Goran (magistar neprimjenjivih znanosti), Ljubo (inženjer Boldrick aka bauštelac) i Sanja (wanna be atraktivna)