.

.

.

.

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

blog je niš posebno jer nije ko i mi......ako vam se da čitat i ostavljat komentare sam navalite
-------------------------..............-___












adopt your own virtual pet!

Linkovi

blog Layouts










image hosting



blog layouts



blog Layouts



blog



blog Layouts



blog



blog



image hosting



image hosting



image hosting

26.07.2006., srijeda

novi blog na planetu netu

E dragi moji.!
na planetu je novi blog od mojih frendova koji su ga tek danas počeli uređivat.
Bila sam u dubravi pa su dosli kod mene(a sad su otišli) i Kety i ja smo ima dali ideju
da naprave blog o sapunicama kad ih več tolko vole.Dečki su ok! spaljeni
neki od maminih frendica pa su tak dosli kod mene.oni su inače naj frendovi-TONY I FILIP.IMAM JEDNU IDEJU,DRAGI MOJI!
U komentare mi ostavite komentar haha:kaj kazete da napravim blog i u postu ostavim korisnicko ime i
lozinku pa da svi skupa pisemo taj blog postovajuci pravila koje cu objavit.
to bi bio blog od svih koji posjete moj blog te ce se time siriti jos mnogim adresama.
na tom blogu bi svako piso svoj post kad god pozeli i tako bi,nama,poznati zatočenici planeta neta imali
malu obitelj koja ima svoj blog.blog cu napraviti prema tome kako na komentarima ostavite svoj uvid prema
toj ideji!
MENI SE ČINI ODLIČNA!


Cursors