.

.

.

.

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

blog je niš posebno jer nije ko i mi......ako vam se da čitat i ostavljat komentare sam navalite
-------------------------..............-___












adopt your own virtual pet!

Linkovi

blog Layouts










image hosting



blog layouts



blog Layouts



blog



blog Layouts



blog



blog



image hosting



image hosting



image hosting

13.07.2006., četvrtak

balada o Stelli

oi!
aaaaaaaaa ss tte lla
kaj se kod tebe dela?
draga moja stella

od interneta se makni;
vrata svoje sobe dotakni...
povjeri se i svojoj jakni

javi mi se,odohsmo vanka
nemoj misliti da je to neka zamka.
dok jos doma ne zove te majka

i tako nakon 4 sata
napisah stih tratarata
otvori širom vrata

pcpcpcpcpcpcpccpcc

druga kitica
ne javlja nam se stellica
belica

-------------
sad ak citas ovaj blog
od zracenja gutas smog
pozdravi mi dragog

printaj sim printaj tam
okolo šumske kroši jam
odoh ja a nemam kam

sve stranice napamet ziher znas
na usluzi si frendicam ko pajdas
svima linkove uvik das

surfaš bolje od janice kostelič
dragi moj stellič
ja sad fakat moram čao ič




THE END





nepoznate rijeci:
balada-priča s tužnim završetkom
Internet-vrlo,vrlo zarazna bolest
stella-stella


Cursors