...FlowerOfTheDark... https://blog.dnevnik.hr/istinaboli

četvrtak, 13.04.2006.

Mi iz luzing it.

U princip. ja gubim razum. mozda je to dobro...mozd nije. Možda neću tolko razmišljati..krivo shvacati neke stvari. Mozda moja majka gubi razum, pa je to genetski.

Mozda imam negdje u svijetu blizanku. iste smo. povezane pupčanom vrpcom. samo..ja zalutala. a ona pobrala svu sreću. I negdje jede čokoladice u zagrljaju nekog šeika. a ja .. čmrljim domof za kompom. čitam blogove. ne ostavljam komentare. a štaš..eo večeras budem kojeg ostavila.
Naradila se ko stoka danas.
I onda dojdem domof i šta me čeka: niš. užas. ono..putuješ u tramvaju i pred očima ti deset varijacija moguće tople večere. i dođeš za stol i čeka te poruka: odi kupi kruh u dućan..:P...
Mood killah. a jebiga. Moja blizankinja se prežderava, a ja ostanem gladna.

mala pjesma mojoj blizankinji

o ti ženo negdje u svijetu
smiješ se odozgo meni kmetu
dok ti sa svoga trona
jedeš brdo bombona

a ja gladna i sama gledam u zid
od bjeline skoro izgubih vid
flower of the light tako ću te zvati
hoćeš li mi molim te malo kruha dati..:P

Eo nadam se da vam se svidjela pjesma...Ne, nisam luda..samo sam JA..party

13.04.2006. u 01:08 • 8 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Always

flowerofthedark@gmail.com

Linkovi


BLogiraj se

Forumiši

Ili čitaj...

Evening Falls
....ono..nemam riječi...žena je čudo...

Lothiriel
..zaljubljena do ušiju..

Missunderztood

Aibreann
....Barcelonaaa...;)

KoWaLsKi
..pravi filozof..

Christinnaa
...ludnica...

Samo san..:)
...vejy najs..

Spuky
...u zemlji srca...;)

Opis bloga

I am colorblind
Coffee black and egg white
Pull me out from inside
I am ready
I am taffy stuck and tongue tied
Stutter shook and uptight
Pull me out from inside
I am ready
I am fine

I am covered in skin
No one gets to come in
Pull me out from inside
I am folded and unfolded and unfolding
I am colorblind
Coffee black and egg white
Pull me out from inside
I am ready
I am fine