...FlowerOfTheDark... https://blog.dnevnik.hr/istinaboli

petak, 24.03.2006.

Metakognicija

Heh evo došla ja malo iskalit svoje frustracije na blog, nakon dosta vremena...:)

Zašto uvijek kad se ja vozim u tramvaju ima neka baba koja je nervozna pa mora stenjat za svaku malu sitnicu, mislim, neka žena ju zamoli da se malo pomakne, a ona preko volje samo neš u bradu promrmlja...i neće se maknut...a stoji na izlazu!!! helloooo?..ženo...:P...Ne volim takve ljude
ne volim kad se tako prave važni...:P..ko da se Zemlja okreće samo za njih...

I izađem iz tramvaja sva izubijana jer neki lik ima ruksak na leđima, al ne onaj normalni...o ne...to bi bilo dobro...on ima onaj planinarski...equiped with rocks..da meni razbije zube kad tramvaj naglo zakoči..užas jedan...

Prokleti Murphy...šta jenišo smišljat one zakone?..mogo je samo šutiti, pa bi svi mislili da je samo puka slučajnost i adlje bi živjeli u svojoj slatkoj maloj zabludi, manje frustrirani i veseliji...

Sitiji barem...:D...jer danas nisam doživjela ručak..:P...Došla kod frendice..i ona morala negdje ić...
Mislim ono..pozove me na ručak, a onda me otpili...haha valjda se boji da ću joj sve pojest..:D
Pa dobro nisam tolko svinjče..al znam nekog ko je ;)...lol

Eto, nemam šta pametno za reć više... Osim da me smetaju oni redovi u dućanma koje stvaraju ljudi koji idu prodavat one plastične boćice..ne bi to trebalo tako ić..ak im je već tolko stalo do okoliša, mogu se potrudit, pa na neka stražnja vrata to importirat, a ne ovako da se skuplja gomila...

Eto, toliko zasad, sve vad čitam, al ne stignem ostavit komentare..moji su uvijek dugački, a za to treba vremena..ipak sam ja zaposlena žena..:)

I jedan lyrics za kraj:
"Judging by the look on the organ-grinder,
He'll judge me by the fact that my face don't fit.
It's touching that the monkey sits on my shoulder.
He's waiting for the day when he gets me,
But I don't need no alibi - I'm a puppet on a string.
I just need this stage to be seen.
We all need a pantomime to remind us what is real.
Hold my eye and know what it means.

I'm out of my mind."
- James Blunt -

24.03.2006. u 18:17 • 8 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Always

flowerofthedark@gmail.com

Linkovi


BLogiraj se

Forumiši

Ili čitaj...

Evening Falls
....ono..nemam riječi...žena je čudo...

Lothiriel
..zaljubljena do ušiju..

Missunderztood

Aibreann
....Barcelonaaa...;)

KoWaLsKi
..pravi filozof..

Christinnaa
...ludnica...

Samo san..:)
...vejy najs..

Spuky
...u zemlji srca...;)

Opis bloga

I am colorblind
Coffee black and egg white
Pull me out from inside
I am ready
I am taffy stuck and tongue tied
Stutter shook and uptight
Pull me out from inside
I am ready
I am fine

I am covered in skin
No one gets to come in
Pull me out from inside
I am folded and unfolded and unfolding
I am colorblind
Coffee black and egg white
Pull me out from inside
I am ready
I am fine