...FlowerOfTheDark... https://blog.dnevnik.hr/istinaboli

nedjelja, 05.02.2006.

Lajk votever djuuud

And...I'm back..razmišljam o nekoj promjeni dizajna...na blogu...pogleč me kak si mislim da sam neka teška dizajnerica..lol...a sve te finte me tak i tak naučila evening..ma dobro...nešto ću već smislit...nekaj fancy onak...

Neću puno o tome što me muči jer me trenutno i ne muči puno toga... ko bi reko??..išla sam s frendicom van neki dan..i sretnemo mi jednog mog starog znanca.. To je jedan od onih s kojim ste si bili super jako dugo, i onda se neš dogodi, pa sve jednostavno pukne...i sad ga vidiš,a on se ne sjeća ko si..

Ma situacija za zbedirat se..al ne mogu oni mene zbedirat tak lako..
I sad mi njega sretnemo..I on kao: Jel se mi poznamo...Ne znam, ne sjećam se baš...ma bilo je to davno..
A znam da se sjeća..pa nemreš tak lako zaboravit nekog kog si znao skoro 6 godina..al dobro...
I on se sad kao zapriča..počne se hvalit...on ovo, on ono..pa bla bla..i meni je na kraju došlo žao što sam ga uopće pozdravila...

Al eto, nisam đubre..pa me ljudi mogu pogodit..ma kog sad briga za to
idem se ja bacit na Da Vincijev kod (dokumentarac, nemam vremena za knjigu..)..pa onda radit nešto konstruktivno..

05.02.2006. u 10:55 • 6 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Always

flowerofthedark@gmail.com

Linkovi


BLogiraj se

Forumiši

Ili čitaj...

Evening Falls
....ono..nemam riječi...žena je čudo...

Lothiriel
..zaljubljena do ušiju..

Missunderztood

Aibreann
....Barcelonaaa...;)

KoWaLsKi
..pravi filozof..

Christinnaa
...ludnica...

Samo san..:)
...vejy najs..

Spuky
...u zemlji srca...;)

Opis bloga

I am colorblind
Coffee black and egg white
Pull me out from inside
I am ready
I am taffy stuck and tongue tied
Stutter shook and uptight
Pull me out from inside
I am ready
I am fine

I am covered in skin
No one gets to come in
Pull me out from inside
I am folded and unfolded and unfolding
I am colorblind
Coffee black and egg white
Pull me out from inside
I am ready
I am fine