...FlowerOfTheDark... https://blog.dnevnik.hr/istinaboli

petak, 23.12.2005.

Untitled...

Danas sam ustala rano, da mogu u potpunosti uživati u ovom svom prvom danu nakon dugo vremena kad ne moram brinuti o ničemu.. Dobro, to i nije baš točno jer ja kao žansko uvijek brinem i razmišljam. Jebiga, takav mi je mentalni sklop. Htjela sam napokon malo ljenčariti danas, pustiti mozak na pašu, ulijeniti se ispred televizora, izbaciti škembu i uz kokice i neki dobar film ubiti vrijeme ko u dobra stara vremena..

Ali ništa od toga.. Morala sam spremati stan.. I u tom svom žaru pospremanja, bacila sam se na svoju sobu, točnije svoj stol. Jednom je netko rekao da je to kao pospremanje tavan. Sam posao bio bi gotov za pola sata, ali nas uspomene zadržavaju.. I nakon mukotrpnog rovanja i pospremanja stvari naišla sam na jednu staru sliku. Slika je stara barem pet godina, a na njoj smo On i ja...zagrljeni, sa velikim smiješkom na licu, bez ijedne brige na svijetu, ludi jedno za drugim..

Gledala sam tu sliku barem 10 minuta onako tupo, blejala sam u nju i pitala se gdje je pošlo krivo? što sam napravila da zeznem stvar s jedinom osobom zbog čijeg su mi pogleda obrazi porumenjeli i uši zacrvenile? A valjda sam bila mlada i nisam znala što želim ni kako bi to ostvarila..

Tada smo bili djeca..a sada? Sada ne znam ni gdje je, kako izgleda i sjeća li me se još uopće.
A takav je valjda život. Taman kad misliš da si našla ono nešto za što se bar malo vrijedi boriti, zajebeš stvar i sve padne u vodu.. A onda se svaki put kad započinješ nešto novo, sjetiš da si zajebala, pa paziš da ne ponoviš stvar.

Duga je to priča s nama, i jednom, kad budem izrazito emocionalna, objavit ću je. Ali za sada ne..Za sada ću reći samo nešto malo o njemu. Moje trenutno stanje neke poludepresije pokvarilo bi sve. A imam tako lijepa sjećanja na njega. Uvijek izvuče osmijeh na moje lice kad ga se sjetim..

Promijenila sam se.. Možda i previše. Dosta sam toga prošla u životu, i ne bih baš rekla da sam zrelija, ali sam pametnija i možda malo samouvjerenija. Prošla sam kroz sve i svašta, a razočaranja nikad dosta. Možda baš zato toliko filozofiram, al jebiga, mora neko i to. Inače sam onako nabijena energijom, pozitivna, hiperaktivna ali danas me uhvatila neka melankolija ili nešto pa nisam ko inače. A mislim da je razlog On. Nije komad kao neki tamo Brad ili Orlando ili šta ti ja znam. On je kao Heath, kao Johnny, čudan i tajanstven.. On je On..Malo zvuči glupo što ga tako zovem, ali on je meni nešto kao Faca za Carrie ili Luke za Lorelai, ne znam u biti kako bi to opisala, ali ima nešto u njemu.. On je bolji je i od Face i od Lukea zato što je bio (makar kratko) moj...

Image Hosted by ImageShack.us

23.12.2005. u 21:40 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

  prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Always

flowerofthedark@gmail.com

Linkovi


BLogiraj se

Forumiši

Ili čitaj...

Evening Falls
....ono..nemam riječi...žena je čudo...

Lothiriel
..zaljubljena do ušiju..

Missunderztood

Aibreann
....Barcelonaaa...;)

KoWaLsKi
..pravi filozof..

Christinnaa
...ludnica...

Samo san..:)
...vejy najs..

Spuky
...u zemlji srca...;)

Opis bloga

I am colorblind
Coffee black and egg white
Pull me out from inside
I am ready
I am taffy stuck and tongue tied
Stutter shook and uptight
Pull me out from inside
I am ready
I am fine

I am covered in skin
No one gets to come in
Pull me out from inside
I am folded and unfolded and unfolding
I am colorblind
Coffee black and egg white
Pull me out from inside
I am ready
I am fine