….Vratio si mi tračak nade…..


Strah me biti sretna…ali ipak ne mogu reći da me naš razgovor nije razveselio…nesporazum je riješen…a MI da li još uvijek postojimo? Ne znam…MI…pa MI nikad nismo ni postojali ni nikada nećemo…ali kako da nazovem naše prijateljstvo…naše susrete…nadam se ipak da će ti nedostajati NAŠE druženje i da će se sve nastaviti…jer meni vrijeme provedeno s tobom znači sve …za njih živim…oni su moj svijet… sada se opet pojavio onaj tračak nade…da ćemo se ponovo vidjeti…ali strah je jači…do našeg susreta, ako dođe do njega, proći će još dosta vremena…da li će vrijeme koje je pred nama biti kobno i razdvojiti nas? Ljeto nas je ionako odvojilo kad je bilo najbolje…najljepše…ali nadam se da jesen donosi radost…sreću…onu sreću koju toliko dugo nisam osjetila…a koju toliko želim…želim opet osjetiti onu neopisivu sreću kada dođe tvoja poruka…ili kada se bliži trenutak susreta, a vrijeme nikako da prođe…a onda kad se sretnemo sve proleti... i brzo dođe rastanak…svaki puta kad se pozdravimo sve teže je otići od tebe…svaki puta u mom srcu ostavljaš još dublji trag...NEIZBRISIV!!!


28.07.2006. u 18:47 | K | 21 | P | # | ^


…Da li je sve bila sudbina ili…


Zašto sam sreću pronašla baš u tebi? Zašto si baš ti ono što sam tražila cijeli život? Tada nisi znao ni da postojim, za tebe je taj osmijeh koji si mi uputio bio slučajan, a ja sam na to od prve sekunde smatrala sudbinom i od toga trena počela sam živjeti samo za TEBE. Puno vremena je prošlo do trenutka kada je moj san postao stvaran…do trenutka kada sam te upoznala…jer o nečem dubljem nije imalo smisla ni sanjati…i kroz to razdoblje kada te nisam poznavala, a i danas pjesma «ISPOD ISTOG NEBA» podsjeti me na tebe…kao da je pisana samo za tebe…pronašla sam te u mnogim stihovima…u mnogim pjesmama…bezbroj puta sam plakala uz te pjesme…plačem i danas…nitko me nije razumio…ni dan danas malo tko od ljudi koji me okružuju razumije kako mi je…najteže je kada nemaš s kim podijeliti svoju tugu, sreću …pokušavam naći smisao našeg susreta…toliko nesreće mi se dogodilo kroz život, a samo sam uvijek tražila LJUBAV…nekoga koga ću ja bezuvjetno voljeti…usrećiti ga…a za sebe sam tražila samo malo pažnje…samo mrvicu ljubavi…ali kao da mi nije suđeno da to osjetim…a ti koji me nisi nikada volio…uz tebe sam po prvi puta baš to osjetila…osjetila sam se voljenom…znam da je to nemoguće…to ne mogu svi to možeš samo TI…


26.07.2006. u 18:43 | K | 12 | P | # | ^


....TEBI...


Otišao si…bez pozdrava…dani su prolazili…svakim danom sam ti se sve više nadala…očekivala sam da ispuniš obećanje iz zadnje poruke…ali nisi…uvijek si održao obećanja…ovaj puta ne…zašto si me ostavio da čekam? Zar nije bilo lakše reći «odlazim»…od prvog dana znala sam da pripadaš njoj…da si meni zabranjen…zavoljela sam te istog trena kad su nam se pogledi sreli i kada si mi poklonio ono najljepše…svoj osmijeh…od toga dana živim samo za tebe…prošlo je puno vremena od tada…sanjala sam da ću te jadnog dana upoznati…maštala…nadala se…i upoznala sam te…od toga dana moj život pretvorio si u bajku…bila sam najsretnija…opet sam se smijala…radovala svakom novom danu…radovala svakom susretu…živjela za tebe…ti si bio moja snaga…moj smisao života… moje sve…nisam ti to nikada rekla…nisam smjela…ipak si ti njen…samo njen…zauvijek…pitala sam se da li zna koliko je sretna što te ima…da li zna da ima anđela pored sebe…hvala TI…hvala TI za svaki trenutak…svaki pogled…osmijeh…dodir…najnježniji dodir koji sam ikada osjetila…hvala TI što sam bila prolaznik na stazi tvog života…bio si moje svjetlo na kraju tunela…kada je sve izgubilo smisao pojavio si se TI…sada kada te više nema ostala je praznina…neizdrživa bol u srcu…koja dušu razdire…slomio si me…ostavio si samo čahuru…dušu si odnio sa sobom…više se ne smijem…nemam zašto…više se ne veselim…nemam zašto…svaki dan je sve bolniji…svaki dan bol razara sve više…pitam se «zašto»?...zašto si otišao…znam, da si rekao da odlaziš isto bi mi bilo teško…ali ovako čekam…nadam se…i ta nada koja tinja u meni još ne umire…još ti se nadam…znam…uzalud…


25.07.2006. u 23:10 | K | 4 | P | # | ^

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


  srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv





...za mene dovoljno je što postojiš...



e-mail

megane2@vip.hr

Linkovi


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr