ponedjeljak, 24.03.2008.

Ukratko.



1. Paradoks žene.

Neki dan sam čuo za pojam Antivalentinova. I to je kao dan kada muškarci mogu uživati u dvosmislenim, metaforićnim i dubokoumnim ispijanjima piva, podrigivanju i sl. Kada bi ih žene trebale potpuno zadovoljiti, pećenom teletinom naravno Dan kada mogu pogledati prenos svog omiljenog i uvijek napetog derbija-Čakovec-Hajduk iz svog omiljenog naslonjaća. Što bi trbalo ukazivati da su žene romantićno cvijeće, koje sanjaju dan vjenčanja i čekaju princa na bijelom konju sa pravim rijećima. Koji kurac?

Ja za svog postojanja nisam vidio ženu koja se ponaša imalo slićno ovom. U 234% Slućajeva se dotićna zatreska u lika koji odgovara standardima njene mame. Sad ti budi romantik sa, ne znam kaj, buketom ruža, serenadom, Barbarom Straeissend, il ostalim sladunjavim pizdarijama.
Ako među vama ,osim Gibbonija, postoji ijedan koji je neku ženu zaveo bilo čim romantićnim, ili je svojom gestom iskrene ljubavi natjerao da razmisli o njemu, ja ga pozivam na 34534 mjesećni odmor na Barbadossu uz svakodnevno oralno zadovoljavanje od strane Miss Zanzibarra, i praćenje svog omiljenog i uvijek napetog derbija-Čakovec-Hajduk iz svog omiljenog naslonjaća. Nije mi lijepo kad mi Vlatka Pokos prića o romantici, nisu muškarci svinje, Neruda moj.

Jebo Seku Aleksić, što nam Vi žene želite reći? I kako bi trebao izgledati univerzalni ljubavnik iz vašeg lonca?

-Latino zavodnik, plave kose i očiju.
-Strastveni plesać Salse sa 250 kg neto i dodirom nježnim poput perca.
-Željko Kerum ala Todorić.
-Samo da me voli,(ako ja prvo volim njega)
-Nježni romantik, ne feminiziran, čvrsta muška ruka.
-Mistik, da me nikada ne laže. Shizofrenik?
-Kad mu pogledam u oći da znam da će uvijek biti tu. Nepokretan?
-Strastveni kuhar, strastveni ljubavnik, strastveni zaštitnik. Poglavica Orangutana?
-Mislav Bago????

I na kraju ispada da vi žene osim što smo svi mi podrazumijeva se muške svinje, a vi cvijeće nemate pojma što tražite.
Ali bitno je da ste romantićne dušice, tatine mazice i ostale ''ice''.

***
2. Dalmatinska Analogija.

Neki dan sam se uhvatio razmišljati...
Pa mi sine zašto bi itko u Britaniji na guzicu odjenuo još jednu samo da bude sexy. Možda sm u krivu ali:

G-String. G=G, String= Uzica. G-String= G-uzica....

Također se zamislih od korijenu i postanku rijeći guzica...
Sine mi!
To je zapravo u poćecima kad bijaše rijeć, a nije bilo punktacijskog znakovlja trebala biti skraćenica.
G.U.Z.= Govno u zahod.:)

Baš sam romantik.

***
Općenito ovaj svijet nije lijep i postaje ružniji.
Sretni Vam Uskršnji praznici, i ako se Isus ponovo pojavi, dojavite mi.

| 10:07 | Komentari (42) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.