četvrtak, 28.02.2008.

Mersaulte, gade.

...

želim biti tvoj vampir
zagrnuti tijelo u prozirni kašmir...
oh kako je prekrasna noć, kako svijetla je Danica
Nebo, nebo, indigo boja noći.
Jutro je granica...

Krv, želim ti piti krv, osjetiti svaku stanicu.
Želim ubiti Boga, Ljubav samo ljubav će srušiti granicu.
želim biti tvoj vampir
zagrnuti tijelo u prozirni kašmir...

Osjeti me, osjeti me ništa ti ne tajim.
želim biti zvijezda, zvijezda
prosipam se, s tobom noćnim nebom sjajim.

Pomiješajmo se, budimo, jer jutro...
Okrutno jutro zaborava je tu.
ne dopusti, ne dopusti,da imaš me samo u snu.

Ja tako želim biti tvoj vampir
zagrnuti tijelo u prozirni kašmir.
Da mi daš život, da ti dam san, da mi daš mir.

Moj mir.
moj mir.
moj mir.


-Srce je organ, organi nemaju osobnost, pa molim da mi ne spominjete dobrotu srca, to je isto kao da mi govorite o beskrupuloznosti svojih bubrega. Jer ja sam danas pomalo Mersault. Pronašao sam sebe, a vas ima tu dosta koji me znaju, i sad moj svemir mora opstat. Molim se da bude dovoljno jak.
Usput neka baba ubiše muža-đeda. Đed je imao valjda 82. godine. Kako je smiješno kad netko u 82. drugoj godini ne umre prirodnom smrću, pa baba živi valjda 60 godina s nasilnikom i ubije ga 3 dana prije no što bi ionako sam otegnuo papke. To je kao da pobjegneš iz zatvora 2 dana prije istjeka 20 godina robije.
Usto smatram da bi našoj zemlji dobro doša novi ustav, koji bi se trebao zvati ''U stav mirno''.
Prema kojem bi svakog glasaća SDP-a trebalo na giljotinu ili spalit prokletu komunjaru na lomaći. Jer je opće poznato da je u našoj zemlji još građanski rat i da smo svi mi Socijal-budale komunisti, koji si produžena ruka samoga Vraga, a Bog je valjda pozitivac.
Ko da sam u nekom filmu sa Stevenom Seagalom u kojem je svijet tako jebeno crno-bijel da i Casablanca izgleda prepuna živih boja. Trebalo bi po tom istom ustavu zabranit spominjanje evolucije, uvest najžešće dogme i hereze. Evolucija je zaobišla Hrvatsku mi smo izabrani narod, stvorio nas je Bog osobno.
Prije par dana sam i sam obišao radove na Pelješkom mostu. Na njemu danonoćno rade Djed mraz, crvenkapica i uskršnji zec. Izmišljeni likovi baš kako i pogoduje jednom izmišljenom mostu. Zasad je valjda po svojoj strukturi u mogućnosti da zadovolji prometne apetite nevidljivog čovjeka i nevidljive Ive. Taj će jadan most jamaćno nastradat od gihta, od silnog otvaranja i zatvaranja, ono propuh.

Da i danas se gledam svoj remen marke ''Diese''l. Nisam ga ja kupio a i boli me kurac za marke. Pa se zamislim kako smo mi napredan narod ako bi se uzelo po markama odjeće. Eto Kosovci zasigurno još nemaju remen marke Diesel, oni vjerojatno imaju remenje Super 98 i ostale benzince.

I šta se sad ove naše takozvane zvizde imaju preseravat se nekim životom na Farmi. Mislim sudeći po utjecajnim javnim lićnostima Ala Sandi Cenov (koji bi iz nekog čudnog razloga u kuću ponio gitaru, a u životu nije napisa pjevljivu pismu, valda da isprovocira sustanare) ovaj bi se projekt trbeao zvati Lessie se vraća kući. Jer je njih pola i onako došlo sa farmi.

| 21:17 | Komentari (14) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.