ponedjeljak, 14.01.2008.

All along the watchtower.

Image Hosted by ImageShack.us


Put i putnik

Pogledom,
Kažem zbogom
Svemu što ostavljam
Za sobom...

Pod vedrim nebom...
Zraku mjeseca, po zraku sunca
Milju po milju
Moj put prestaje biti put
Prema cilju

Kao misli
Puti se isprepliću
Gube i izviru
Put i putnik si šapuću
O miru...

Sve što je bilo...
U prašini nesta...
A već sutra čeka
Nova cesta.

A pogledom tiho
šapučem zbogom,
Svemu što ostavljam
Za sobom...


Ovo iznad je roman koji sam napisao dok sam kao mladi pohotni ždrijebac lutao bespućima Europe upadajući neprestano u nove spolne odnose i kratke avanture sa boljim gospođama, slućajnim prolaznicima i pokojim zalutalim pesekom. Najbitnije iskustvo iz tog burnog razdoblja života bilo je da u Veroni ne naručujete kavu i čašu vode na trgu. Jer obićno dobijete kavu i litu mineralne. Kapitalisti.

Danas sam naćuo razgovor gospođe psihologinje i gospodina druga i kolege pijanca koji je polagao psihotest za pristupit vozačkom ispitu C kategorije.
Kaže ona njemu: Meni se čini da Vi imate ozbiljne rupe u pamćenju. On bijesan, onako bazdeći joj ljubazno odgovori: Kad me već 2 sata jebete u mozak.
Kako pijan čovjek zna bit kreativan, to me oduvijek fasciniralo. A vas?

Lokalni štovatelji mog lika i dijela (i nedjela) (D.D) našli su me zamolit da reklamiram veliki projekt proslave dana našeg zaštitnika. Dakle Karneval u Subotu, te ovom prilikom pozivam sve konobare koji su voljni radit za lijepe oći i osjećaj nacionalnog ponosa da daju svoj ljubazni doprinos.

Hvala svima koji su mi ukazali kako da mi slova više ne budu ovakve velićine.

Jednom mom drugu, sportskom fanatiku, koji prati čak i šah, natjecanje u izjedanju kopriva, Jamajkanski hokej i to 2.liga i slićne sportove jedna je čitateljica ostavila najperfektniji komentar na njegovom blogu '' Real Madrid''( linkovi), komentirala je: Nisam pročitala post pa neću komentirat.
To se ne može nadmašit nikako.

Život je u kurcu, al ipak lakše je kad si Ud ili čak i Genijalni pritom.

| 21:27 | Komentari (32) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.