nedjelja, 13.01.2008.

Tko pita, tko živ.

Jedina.

Eto i moja nepobitna genijalnost nepobitno ima svojih granica. To je sve vidiš, genetika i budizam. Naime među nama ima pojedinaca koji su u prošlom životu bili miješavina Salvadorea Dalia i Dextera te sad nemaju problema sa Dizajnom. Ja sam u prošlom životu bio Slon, od čega sam naslijedio samo surlu. I to na krivom mijestu.

Image Hosted by ImageShack.us
Surla je poanta dame, surla.

Uglavnom očekujem da ovaj post bude u ovako maloj rezoluciji. Mene to isto provocira. A da bi se riješili te provokacije molim Vas da mi netko natukne kako vratit slova u normalu. Ili ako među vama postoje dićni pojednici koji su spremni preuzet teret ili pak imaju maminog rođaka iz trećeg koljena koji se bavi dizajnom nek se čuje i njihov glas!

Primjetit će te da mi i web brojać štrajka, pa ajmo mehaničari pokažite čari, Molim ponizno.
Image Hosted by ImageShack.us
Prosim lepo.

Hvala Vam!

Vaš ministar potočića: Genijalni Ud.


Dodatak postu 20:46:89

Problem privremeno saniran, zahvaljujći vašim savijetima. Hvala Vam.

| 15:55 | Komentari (15) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.