nedjelja, 30.12.2007.

Novogoišnje želje jedne bludnice.

Draga, jedina.

Ovaj naslov je prevod vječitog Sinatrinog hita '' Selo moje veselo'' sa swahilia. I nema puno veze sa poston, opet. Pala mi je na pamet ideja, pošto smo mi večinski vjernićka zemlja da nedjeljom u 10 održim blog misu. U kojoj bi se blagovala postija. Ali ni to nema veze sa današnjom temom.

Dosta pizdarija. Sad vjerojatno mislite da ću napisati da RTL televizija zbog gledanosti traži svoju NOVU godinu. Ili da će u sljedečoj godini jedina država koja očitava vrapce na radaru presjedat Europskom punijom Unijom.

Ali ne. Neću. Ja Vam kažem da ova sekunda u kojoj sad čitate post, više nikada neće doći, da je ona sama po sebi jednstveni dio vremena i povijesti, a već je prošlost. Trenutak kakav je sad više se nikad nigdje neće ponoviti. Jer svijet nije RTL TV da pušta reprize svako 17 minuta. Više nikada nećete biti isti. To se odnosi i na minutu koju ste potratili zamišljajući mene na duplerici. Perverzne gospođe! Svako malo te se sekunde, minute, sati, dani, noći( ne uklapa se) i što god dođe iza toga udruže u jednu godinu. Tada mi slavimo početak Nove Godine. Kao što kaže stara slovenska narodna, ostavljamo sve loše iza sebe. Znaći oni to valjda odnose u Austriju, što objašnjava zatrpanost cesta.

***
Image Hosted by ImageShack.us


Zaključujemo svaki trenutak života je jedinstven. I najmanja stotinka koju smo ukrali vremenu. I on uistinu jest dar sam po sebi. Manje je bitno sve ono što u tom trenutku imamo, to je već poker, netko uvijek dobije bolje, a netko lošije karte. Želim da svi prigrlimo i budemo zahvalni na trenutcima u kojima eto postojimo. Bez obzira što smo u bankovnom minusu, što je ljubav kratka, a glad vjećna ( Ivo Andrić). Želim da svi budemo zahvalni na svakom trenutku, zbog toga budemo sretni u svakom od njih, i da se oni konačno, satkaju u Sretnu, još jednu,Novu godinu.


Dragi čitaoci i usplahirene čitateljice želim Vam od srca, uma, i uda sve najbolje u ovoj, uvijek neponovljivoj i novoj 2008.-oj.

To je najbolje što moj temperaturom opčinjeni um, sad može napisati. Do slušanja, sve najbolje i citirajući neponovljivog E.T-a čitam ose.

Sretna Nova
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Godina!

Kratki dodatak 10:25:89.
Prodajem kozu i prenosim virozu!
Ovo nije ni normalno ni moralno, pa zašto Bože danas?
Možda je ovo kazna, nije nagrada garant.
Probudio sam se tako jutros sa temperaturom 37.5. A tako sam se nadao. Pio čaj, jeo med, postao ovisan o lekadolu. Ako sam u protekloj godini nekog svojim karakterom povrijedio, neka mi molim oprosti. Jel se viroza prenosi blogom? Oprosti Kiro.

| 15:57 | Komentari (22) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.