utorak, 25.12.2007.

Božićni bežićni blues

Jedina.
Ne znam dali sam žrtva kolektivnog ludila, ili božićnog duha. Možda čak zbog mamurnog stanja mog duha ja se na ovo božićno jutro osjećam baš kako bih i trebao. Totalno neprepoznatljivo, totalno Božićno. Dobro još imam Grinchovske krvi, i ne pada mi na pamet da pijem coca colu, il se odjenem u crveno. Pederski.
Za ovaj Božić možda sam želio dobiti:
Image Hosted by ImageShack.us

Gibson les Paula.
Da sam kojim slučajem:
Image Hosted by ImageShack.us

Poželio bih Mir u svijetu.
Ali znam da Bog ipak nije:
Image Hosted by ImageShack.us

Hans Christian Andersen.
Ili
Image Hosted by ImageShack.us

Ivana Brlić Mažuranić.
Ipak danas, neću biti:
Image Hosted by ImageShack.us

Dr. House.
Danas ću u duhu Božića pokušati širiti:
Image Hosted by ImageShack.us

Danas bez kritika, danas ću možda zbog Božićnog Duha, ili naravno kolektivnog ludila, pokušati napraviti nešto lijepo, ipak ne postati sentimentalni papak. Pa ako ste mislil da ću gledati Božićne filmove, prevarili ste se. Dok iz kuhinje dopire miris pečene janjetine, teletine, ja ću se pomoliti Glavnom i odgovornom za kolektivni razum. Da svi ljudi, biljke, životinje, monomeri, jednostaniće amebe i alge, svojim razumom pobijede glupost, rat, i glad. Bez obzira zaslužujemo li uvijek sreću.
Danas ću eto uložiti trud.
Sretan Božić želi Vam vaš:
Mustafa Hahn belir Fundam.
ovaj Genijalni Ud.

| 10:57 | Komentari (16) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.