subota, 22.12.2007.

Alice u zemlji nebesa (+ big brader)

***
Image Hosted by ImageShack.us


Starci u busevima pokazuju pokaz
na dnu rudnika zlata ostaje glad.
Bog je odavno dao otkaz.
James Cook ne zna kamo bi sad...

Ja sanjam bijeli Božić
rapsodiju u bijelom.

Zašto ne?

Više nitko neće biti proklet
srce tvrdo kao čelik
možda bi netko i zaustvio rulet
al ulog je prevelik....

Ja sanjam bijeli Božić
rapsodiju u bijelom.

Zašto ne?

Sve najbolje svima, čak i siromašinima i drugačijima, trgovcima, sitnim lopovima, vrstama koje izumiru, neobnovljivim izvorima, mrvtim pijesnicima, onima koje se vole ( a ja kažem ti svima koje volim
čak i onima koje sam jednom vidio ja kažem ti onima koji se vole
ćak i onima koje nisam upoznao.) i ostalim vrstama koje umiru
.

Pogledaj ovaj zanimljiv projekt blogera draga i reci, preporučio me Ud:
Udruga mrzitelja.

Dodatak postu: 18:12:39

Image Hosted by ImageShack.us


Moja mazohistička strana me ponekad nadvladala te bih i ja pogledao Big brader. I eto Hrvati su se još jednom dokazali kao ne samo napredan već kao i inovativan narod. Uz mnoštvo Big bradera širom svijeta, paraolimpijske igre i mnoga druga natjecanja za osobe sa posebnim potrebama, baš mi, Hrvati smo prvi došli na ideju Paraolimpijskog Big Bradera. Natjecanje u kojem su očito najzastupljeniji bili mentalno dobro zaostali natjecatelji dirnuo je svijet pa i šire Balkan. I eto ponosno smo svjedoćili da od njih 12 možda troje zna bar 4 kontinenta, al je njihova izuzetna hrabrost zadivljujuća i svih nas je dirnula. Unatoć njihovom urođenom manjku intelekta, sa par iznimaka, kroničnom manjku sluha bez iznimke oni su pjevali i uljepšavali naše isprazne živote svakim danom i nedjeljom. Na kraju šoa kojeg sam ja pogledao u reprizi, vrhunac inovativnosti. Po dvoje Super finalista koji su dobili ime po Super 98 došli su neki oskudno odjeveni nositelji Olimpijske baklje. Kakav dirljiv prizor. Pobijedio je onaj metroslavonac koji će od dobitka kupit gel za kosu. Ipak isplatilo se vidjet izraz lica onoj plavoj s koalicijom imena kad je čula da je Vedran pobijedio. Eto toliko o ovoj sezoni, svima kojim fali omiljena emisija nek pogledaju zasjedanje sabora svaka 2 mjeseca.

Preporučam da svojim najbližima kupite dionice neke od hrvatskih tvrtki, ili bar manji otok ako ste inostranac. Ovom prilikom još jednom vam želim sve najbolje, te pozdravljam sve svoje Holivuđanine i ekipu sa Paint balla i krmeta na žaru. Širite ljubav, desno.

| 08:04 | Komentari (29) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.