subota, 03.11.2007.

Dan tmuran ,ja mamuran, dan vedar, opet isto...

Sve je počelo jedne predivne Holivudske noći. U zraku se osječao miris tek pale kiše, prošlosti i neizostavne Janjetine... Spustio sam se niz zapadne obranke Lukijeva carstva, i prelazeći sve prepreke išao sam prema glazbi i glasovima koji su dopirali iz male tajanstvene kučice....
Kučica nije bila od kolača ,otvorih stidljivo vrata a tamo me dočeka veseli ljud' dočeka me Holivud.

Da sinoć dana prije ovog sada, u kuči kamenoj kraj rogaća, skupila se Holivudska krema,elita. Braća Sweetboy i Ercegovac, Pablo7 (bivši ZG) Coky( bivši cvit s okuke). domačin Sveti Ligamenti, najpoželjnja viganjska udavača- Super Sandra, Naš čovik o komina Brad Buc( smetalo je Pit pa je sad Brad) inače ministar izidenog mesa i popivenog vina. N.L.E.O. Vječno trizni Splijski đir i moja akcentska malenkost.

Uđoh pa me izgrle ,izljube a neki su htjeli i više...
Dok je svirao besmrtni Mišo, svi su se pitali kamo je nestao Pišo?
Odgovor smo dobili sTV-a vidjevši ka na samitu u Švedskoj kao izaslanika Šibenskog znanstvenog instituta...
Dok su jedni na ps.2 igrali utakmice između raznih BARCELONA I REALSKIH MADRIDA, drugi su plesali narodne Mongolske plesove i bavili se raznim sporstkim aktivnostima pa ukratko:

Borba protv Štok kole u 2 minute.
Natjecatelji: N.L.E.O. Splijski đir, i ja...
Konačni poredak
ZLAtNA MEDALJA: Splijski đir
SREBRNA: N.L.EO.
BRONČANA :Ja.

2 disciplina : Pij polako , živi dugo.
Natjecateljski kadar:
Brad Buc, Coky, Pablo7, Sveti ligamenti, Super Sandra, Brača Ljubav, N.L.E.O...

Konačni poredak neznam jer nisam se zadržao na proglašenju pobjednika. ali je sveukupni pobjednik u svim disciplinama:
N.L.E.O. koji se pokazao kao čovjek sa jetrom na kojoj bi mu mnogi rusi pozavidjeli...

U disciplini '' Ne dan pivu ni za glavu živu''
ponovo je dominirao Pablo7 kojem je ovaj trijumf donio poslovnu ponudu od ''PRIMA'' piva da ga stave na etiketu uz Nikolinu Pišek...

A sve to u sklopu akcije ''ALKOHOLOM PROTIV DROGE'' koju inicira holivudska
RADNIČKA I NERADNIČKA STRANKA KRONIČNIH PIJANICA.

Nakon što je glavni i odgovorni za poslove oko kamina Brad iznjeo darove mesa na stol, svi su ostali bez teksta, ubrzo i bez mesa, ma svaka čast care.

Zahvaljujemo legendi Sveti ligamenti na prostoru, i organizatorima Strancu umirovljenika, Hnosu, , neizostavnom FRANI Čačiću i sponzoru Pišoelektronik..

Ka bumo opet...

| 10:47 | Komentari (5) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.