7 dana https://blog.dnevnik.hr/islak

ponedjeljak, 19.04.2010.

pasja posla

moj pas ima godinu i devet mjeseci! vaaauuu! cerek
većinu dana ona spava! u svim zamislivim pozama.
oživi samo kad se ide u kuhinju. ili kad se ide u šetnju.
ja sam mislila da sam ja nju dresirala. zabluda!
kad ona misli da je vrijeme za nagradu, ljepo se pozicionira ispred kutije s keksićima.
ni ne razmišljajući, dam joj keksić. i još ju pohvalim! pa zastanem. ček' malo! eek
moj pas je jako samostalan. thumbup
ja se ne bojim za nju, zna se postavit sa svakim psom.
u igri je lukava. pravi se pokorna, drugi psi često ni ne skuže ko vodi glavnu riječ! smijeh
moja ela je frajerica i pol! kiss
luda, zaigrana...
u moru je nepobjediva!
ela ne smi vidit da je nešto odletilo u more. ako bilo ko nešto baci u more, kako ljudi već vole bacat kamenčiće, gotovo! već leti i u najveće valove! nut
koji gušt ju je gledat kako šprinta kroz plićake, kako skače u more, pliva ko mala vidrica!
na suhom nije tako dobra, ali se ne predaje.
puno pasa odustaje od trke kad vide da nemaju šanse. ela ne.
ela lovi tu lopticu neumorno, a ako ju neko drugi uhvati, šta je često, ela se i dalje bori za nju! smijeh
jako natjecateljski raspoložen pas
sve igračke zovemo bala. nema svaka svoje ime. sve je - bala. moj pas jako voli igračke/bale.
zbog toga smo, skoro, ove zime i u bolnici završili! rolleyes
kad idemo van, ona si pokupi jednu obavezno. nosit će ju cijelo vrijeme, ako se zaigra i negdje ju spusti, ela uvijek zna di ju je ostavila. čudo!
no oće i dijelit. neki dan je u igri s djecom tako brzo pristala slušat i vraćala im igračku da bi joj opet bacali...i nije skakala na nih, nego bi sjela i "molila balu"
gazdarica je bila opet super ponosna! thumbup
ela voli sve pse i sve ljude. ljudima prilazi ko prava mala vrtirepka. sva se uvija. s psima ima drugi ritual.
spušta se na zemlju ili prilazi polako, kako se to u pasjem svijetu već radi.
ponekad tako. a ponekad jednostavno poleti sretna. ti pseći zagrljaji su tako slatki! cerek
kad ela iz mirne šetnje i njuškanja iz čista mira presječe pola parka u šprintu, znam da nam dolazi dlakavi prijatelj
ako u šetnji ne sretne ni jednog frenda, baš se vidi da joj jako fale
moj pas je pravo malo radoznalo njuškalo! pas istraživač.
iako je strašljiva, to ju ne spriječi da zabije njuškicu baš svugdje
moja ela je vrlo tih pas. rijetko zalaje. nikad ne cvili. baš nikad.
tako rijetko se javi, da se ja često upišam od straha ako nenadano zalaje! rofl
isto je i s psima. kad ela zalaje, svi se postroje smokin ona im pušta da ju skaču po glavi, ali zna pokazat kad joj je dosta
no ela voli red. da je sve na svom mjestu. što u pasjem svijetu znači, ako vidi da neko deblo leži na sred puta, di deblima nije mjesto i di nikad prije nije deblo ležalo, ela će se oderat od laveža!
laje i na ronioce. kad ih vidi u moru, onako crne, poludi!
ela laje i na šumske ježeve. jednom sam sama prešetala cijeli park, slušajući elu kako neumorno špota ostatke jadnog ježića. koji je vjerovatno bio žrtva u hranidbenom lancu te noći. pseto mi se ukopalo pred tim jadnim ostacima i nije se dalo pomaknut. drugom prilikom je podigla zakuglanog ježića i nosala ga okolo! ako me nije herz! dead no sve je bilo ok, ni eli ni ježu niš ni bilo. malo sam ga nazad zakopala i ostavila da spava. a elu morala odvuć. na lajni!
ela nije pas koji juri mačke. najčešće ih ni ne registrira. valjda je ostalo ono "ne dirat macu" kad je bila manja. no, kad je riječ o eli, prije će bit da joj jednostavno nisu fora. uglavnom.
moj pas je tvrdoglav. inatljiv. voli jest papirnate maramice. zgrabi i h i žvače dok ja uzaludno prijetim NE i FUJ i PUUUUSTIIII
gleda me prkosno i žvače. ili bježi i žvače. ili pusti. dobije pohvalu, nagradu čak. i onda se vrati i mazne pa pojede.
nadmudri me pas
ako joj nije dobro, gleda me onim svojim velikim okicama ko da mi govori "nije mi dobro, pomozi" kiss
ela se ne boji veterinara. kad dobije inekciju, ni ne trepne. vet još i puse dobije! možeš joj radit šta god oćeš. sve trpi.
eli se jedino i samo rep ne smije dirat! burninmad češljanje repa je.... komplicirano! smijeh
ela nije pas čuvar. svako ko nam dođe dočekan je s najvećim veseljem, vrtirepnjom, uvijanjem cijelog malog, žutog dlakavog tijela.
ela ipak ima neke odlike psa čuvara. nećemo joj uzet za zlo da su totalno besmisleni njeni izbori kad će režat i lajat.
npr. naša stara susjeda ne smije ni prozor otvorit da se ela ne uznemiri.
i buka...
ela umire od straha za vrijeme novogodišnjeg vatrometa. ništa ne može smirit toga pasa da se ne trese.
ela je svejed. nije izbirljiva. bez pogovora jede suhu hranu. to smo naučili jako rano. prvi put kad je ela pokušala odbijat suhu hranu (jer je zapamtila da je prije dobila nešto bolje) - uzela sam joj zdjelicu i nije dobila jest do sljedećeg obroka. od onda, nema frke.
ako ela ne jede, znači da je bolesna. tuzantuzan
no kad joj se skuha nešto fino, meso ili riba i riža, palenta, griz ili pašta, malo povrća...ela nakon šta pojede, dođe do mene, suznih očiju ( jer ne diše to dok jede, pa joj frcnu suze) osjećam se tad ko da sam dobila pohvalu i prijedlog "vidiš da znaš kuhat! tako želim uvijek jest" njami
eli svaki čovjek (ne i pas) smije doć i uzet joj bilo šta iz usta. nema režanja. to smo isto rano naučili. prvi put kad je dobila onu kost za zube, zarežala je na mene kad sam joj prišla. odma je ostala bez kosti i s ukorom wink
ela je dakle, jedan tvrdoglavi, inatljivi, samovoljan pas. jedan hrabar, strašljiv, radoznali pas. jedan dobro socijaliziran, veseli pas.
ela je dobrica s kojom možeš svuda doć i ne bojat se da će bit frke. ikada.
baš sam imala sreće s elom.
cijeli život želim psa. ali nisam ni sanjala koliko je ljepo dijelit dane s njim.
kad pomislim na sve tužne pseće priče ...poželim čvrsto stisnut svoju elu.
moja ela je dobar pas.
jako dobar.
zbog nje svaki dan hodam istim putevima. često mi se uopće ne izlazi. ćesto bi najrađe prilegla malo pod dekicu. ali zbog ele izađem van i ubrzo zaboravim da mi se nije išlo van.
ela jako ljepo hoda na lajni. ne vuče. zna ona i bez lajne uz nogu hodat. je, moram joj svako malo ponovit "skupa!" ali ide. no ja volim da je takva kakva je, mala šefica, pa ela najčešće trčkara slobodna. na lajni je samo kad baš mora bit. ili kad ju kažnjavam jer je opet pojela nešto s poda.
prije ele, poima nisam imala o psima. sad znam da i psi imaju različite izraze lica.
ela je moje malo čudo i još i danas ponekad ne mogu vjerovat da je moja! kiss
sretna sam da imam elu. sretan
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

ovaj post napisala sam zato da napokon javno priznam da je ela jedan dobar pas. i da sam ponosna na nju. često se žalim na njeno neslušanje. često samo pričam o tome šta je krivo napravila.
a istina je, kao i život uostalom, puno veća. i ljepša!

19.04.2010. u 11:07 • 15 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< travanj, 2010 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Siječanj 2012 (1)
Prosinac 2011 (1)
Kolovoz 2011 (1)
Veljača 2011 (1)
Siječanj 2011 (1)
Prosinac 2010 (1)
Kolovoz 2010 (1)
Lipanj 2010 (1)
Svibanj 2010 (1)
Travanj 2010 (4)
Ožujak 2010 (3)
Veljača 2010 (3)
Siječanj 2010 (3)
Prosinac 2009 (2)
Studeni 2009 (2)
Listopad 2009 (5)
Rujan 2009 (1)
Kolovoz 2009 (3)
Srpanj 2009 (4)
Lipanj 2009 (3)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (3)
Ožujak 2009 (10)
Veljača 2009 (10)
Siječanj 2009 (11)
Prosinac 2008 (16)
Studeni 2008 (9)
Listopad 2008 (13)
Rujan 2008 (8)
Kolovoz 2008 (11)
Srpanj 2008 (11)
Lipanj 2008 (13)
Svibanj 2008 (20)
Travanj 2008 (18)
Ožujak 2008 (22)
Veljača 2008 (22)
Siječanj 2008 (20)
Prosinac 2007 (9)
Studeni 2007 (27)
Listopad 2007 (31)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

helou

Image Hosted by ImageShack.us

tiredincro@gmail.com
Image and video hosting by TinyPic










Image and video hosting by TinyPic

free hit counter

hit counter

"...više nego celi svit i okolicu!"

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

sewen mi je poklonio pjesmu koja mi puno znači



NEZABORAVAK
FORGETMENOT
FERGIßMEINNICHT














Image and video hosting by TinyPic

Image Hosted by ImageShack.us

Hrvatska udruga za Alzheimerovu bolest

aj lajk

naughty Grazy Heart
wink brodjanka
thumbup Vukovarski Som
njami RADOZNALI
yes lomic
hrvatska premijer dični ;)
wave Aribica
cool Joso49
sretan Advent
mah nima
dead Boljun
Image and video hosting by TinyPic

klarica
samo zore ;)
čiovka
filipinka
maslačkica
umorno oko
gustirna
skaska
fata ;)
kore
slatkogrko i obratno :)
kate misterija
kikica!
forza fiume
levantica
Image and video hosting by TinyPic
pushmepullme
fulvusica
malena zvijezdica




Pomozimo maloj Anji


PUTUJMO

Naslonimo ljestve

Na oblak

Sačekajmo vlak

Pa krenimo dugom

Tom uskotračnom prugom

I putujmo…putujmo…



Između dva oblaka

Kao od stanice do stanice

Dok kraj prozora promiču

Nebeske plave oranice

Lijepo je brojati ciruse

Male bijele ovčice

Što u stado zbiru se

I putovati…putovati



Od kada te nema

Ne putujem često

Ali samo poželi

Jer još ti čuvam mjesto

I možemo zauvijek ovako

Putovati….putovati

BY Boljun