7 dana https://blog.dnevnik.hr/islak

subota, 29.08.2009.

poludila sam...eto ti ga sad!

I went crazy ... there you it now!
Clocks and a half by half the night. I came home from work, dog izgural me out of the house bičujuć me Repino feet from the Egyptians who pyramid builders at that some time .... Madamme conducted his business, which is on the right, which in the wrong place .... I hope tide in the morning pick up her shame, because I do not fall to me in the dark to get involved in walking on the rocks .... E. ...
This post I thank aunt from Zagorje. Frajerica we uvalila 30 eggs. In the middle of the summer season. Now, to ask me, I would be eating eggs Spigl to go out on my ear. But padrenostrum not. Do not get on, never, under no other, even in the madness. ITD
Well that's nice .... now I kocam here, we cooled the dough for a princess day. I count to 4 in the morning one FiniT. Čooovječe !!!!!!!!
How vooolim Fami end when we frends uvaljuju Expat that we do not need to !!!!!!!! I mean, they should, but I do not have a personal chef and my blood pressure! Who when I Brader uvalil štoklja (HOBODNICUUUU) Of three feet. Ma nemoooj, Ca was not cooked and the salad donesal, but let me mučin! Well, you will !!!!!!!!!!! Do not kvarin tradišn, I dream of her lipo proslidila Barbie ki her hitil under baked and pozval to convince us! Ai train so heeepiiiii! Not only to dream and resolve concerns of Nisan on that day had to cook, but I barba dier (dearest) and padreta Cat few hours. Ahhh, the lajf ken so gud! E. .. A will know and not so guud when you get a game to be urgently needs a half past four days to cook. and those who thought to get stuck! Rec will only here and nowhere else, our colleague is cooked .... Poile the pasture! Naturally, because it tina half past four days to cook and pacat ki and honor all know not, and neither she blogami ties vrimena though will have (and I do not!) - pasi hep I Hepi ... Padrenostrumu or not it is clear tub game disappeared and Zac dobil neither he nor a taste for ... I tajnovitija dream of Greta Garbo and questions alajv somver Elvis in Memphis ...
Of course, conceives a monster with honor dough. I was a little strange. That is the power of doing something to hang and burn! Bent eggs !!!!!
Držin you fingers crossed for the first tour. In an emergency or in the fridge and care for me konsekvensis, gren Spat!


But this time Nisan knew (had the energy to think of how) - derived from eggs. I takooo .... Here I am. Iden see is a more chilled!
continued below ............
Post categories - fell on the little fingers - poetry!

Bent and eggs! Ajajajajajaaaaajjjjjjjjjj

A SADA NA HRVAŠKI ZO CU ZAGEN rofl
Ura i pol je po pol noći. Došla sam s posla, pas me izgural iz kuće bičujuć me repinom od pol metra ko egipćani graditelje piramida u ono neko doba....Madamme je obavila svoj biznis, šta na pravom, šta na krivom mjestu....Nadam se da će ujutro plima pokupit njenu sramotu, jer meni ne pada na pamet po mraku se upuštat u hodanje po kamenju .... E....
Ovaj post imam zahvalit teti iz Zagorja. Frajerica mi uvalila 30 jaja. Usred ljetne sezone. Sad, da se mene pita, ja bi jela špigl jaja da bi mi na uši izlazila. Ali padrenostrum ne bi. Ne bi on, nikako, ni pod razno, ni u ludilu. ITD lud
Pa eto....Sad ja ljepo kocam tu, hladi mi se tijesto za princes krafne. Računam do jedno 4 ujutro finit. Čooovječe!!!!!!!!zijev
Kako vooolim kad mi famili end frends uvaljuju pizdarije koje mi ne trebaju!!!!!!!! Mislim, trebaju, al nemam osobnog kuhara pa mi tlaka! Ko kad mi je brader uvalil štoklja (HOBODNICUUUUheadbang) od tri i pol metra. Ma nemoooj, ča je nisi skuhanu i na salatu donesal, nego neka se ja mučin! E, nećeš!!!!!!!!!!! Da ne kvarin tradišn, ja san ju lipo proslidila barbi ki ju je hitil pod peku i pozval nas na ubed! rofl Aj voz so heeepiiiii! Ne samo da san se riješila brige i nisan taj dan morala kuhat, nego mi je barba dier (dearest) i padreta zabavljal nekoliko sati. Ahhh, lajf ken bi so gud! E...A zna bit i not so guud kad dobiješ neku divljač ka se triba četiri i pol dana kuhat. pa se ti misli kome TO uvalit! Reć ću samo tu, i nigdi drugdi, kolegica je kuhala .... Poili su pasi! jer to naravski tiba četiri i pol dana kuhat i pacat i ki zna ča sve ne, a ni ona blogami nima vrimena iako volje ima (a ja ne!) - pasi hep, ja hepi...Padrenostrumu ni nikako bilo jasno kadi je divljač nestala i zač on ni dobil niti malo za kušat ...a ja san tajnovitija od Grete Garbo i pitanja iz Elvis alajv somver in Memphis...
Naravno, poima neman ča je s tijestom. Nešto mi je čudno. eek Tako je to na silu nešto radiš a najrađe bi spal! Benti jaja!!!!!
Držin si fige za prvu turu. Inače sve hitan u frižider i briga me za konsekvensis, gren spat!


Ali ovaj put se nisan znala (imala energije smišljat kako) - izvuć iz jaja. zubo I takooo....burninmad evo mene. Iden vidit je se to više ohladilo! tuzan
nastavak slijedi............
kategorija posta - prstić pao na - poezija!

Benti i jaja! Ajajajajajaaaaajjjjjjjjjj Image and video hosting by TinyPic

apdejtam: tijesto otišlo u klinac, a ja u krevet! ma platit će meni ona moja teta, kad joj ja uvalim ........ čim se sjetim nečeg šta superkuharica ne zna skuhat, uvalim joj baš to! cry

nema više .......

ili?

zelis li vidit krajnji rezultat?
ooo daaaa!!!
ne, nisam tako okrutno bice
7 dana, aj ti malo odspavaj :-X
  
pollcode.com free polls


Image and video hosting by TinyPic

dobro, priču o jajima nastavit ću jednom....kad budem bolje raspoložena za pravit kolače! tuzan
a ela....ela je prava!
Image and video hosting by TinyPic

mala krznena loptica puna veselja i dobrih vibracija
Image and video hosting by TinyPic

kako li sam ikad mogla bez nje... cerek

29.08.2009. u 01:36 • 17 KomentaraPrint#^

nedjelja, 23.08.2009.

mmmmmm ....sjeta....

23.08.2009. u 02:20 • 5 KomentaraPrint#^

petak, 14.08.2009.

Image and video hosting by TinyPic

DESPEDIDA



Si muero,

dejad el balcón abierto.



El nińo come naranjas.

(Desde mi balcón lo veo).



El segador siega el trigo.

(Desde mi balcón lo siento).



ˇSi muero,

dejad el balcón abierto

14.08.2009. u 09:27 • 6 KomentaraPrint#^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< kolovoz, 2009 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Siječanj 2012 (1)
Prosinac 2011 (1)
Kolovoz 2011 (1)
Veljača 2011 (1)
Siječanj 2011 (1)
Prosinac 2010 (1)
Kolovoz 2010 (1)
Lipanj 2010 (1)
Svibanj 2010 (1)
Travanj 2010 (4)
Ožujak 2010 (3)
Veljača 2010 (3)
Siječanj 2010 (3)
Prosinac 2009 (2)
Studeni 2009 (2)
Listopad 2009 (5)
Rujan 2009 (1)
Kolovoz 2009 (3)
Srpanj 2009 (4)
Lipanj 2009 (3)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (3)
Ožujak 2009 (10)
Veljača 2009 (10)
Siječanj 2009 (11)
Prosinac 2008 (16)
Studeni 2008 (9)
Listopad 2008 (13)
Rujan 2008 (8)
Kolovoz 2008 (11)
Srpanj 2008 (11)
Lipanj 2008 (13)
Svibanj 2008 (20)
Travanj 2008 (18)
Ožujak 2008 (22)
Veljača 2008 (22)
Siječanj 2008 (20)
Prosinac 2007 (9)
Studeni 2007 (27)
Listopad 2007 (31)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

helou

Image Hosted by ImageShack.us

tiredincro@gmail.com
Image and video hosting by TinyPic










Image and video hosting by TinyPic

free hit counter

hit counter

"...više nego celi svit i okolicu!"

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

sewen mi je poklonio pjesmu koja mi puno znači



NEZABORAVAK
FORGETMENOT
FERGIßMEINNICHT














Image and video hosting by TinyPic

Image Hosted by ImageShack.us

Hrvatska udruga za Alzheimerovu bolest

aj lajk

naughty Grazy Heart
wink brodjanka
thumbup Vukovarski Som
njami RADOZNALI
yes lomic
hrvatska premijer dični ;)
wave Aribica
cool Joso49
sretan Advent
mah nima
dead Boljun
Image and video hosting by TinyPic

klarica
samo zore ;)
čiovka
filipinka
maslačkica
umorno oko
gustirna
skaska
fata ;)
kore
slatkogrko i obratno :)
kate misterija
kikica!
forza fiume
levantica
Image and video hosting by TinyPic
pushmepullme
fulvusica
malena zvijezdica




Pomozimo maloj Anji


PUTUJMO

Naslonimo ljestve

Na oblak

Sačekajmo vlak

Pa krenimo dugom

Tom uskotračnom prugom

I putujmo…putujmo…



Između dva oblaka

Kao od stanice do stanice

Dok kraj prozora promiču

Nebeske plave oranice

Lijepo je brojati ciruse

Male bijele ovčice

Što u stado zbiru se

I putovati…putovati



Od kada te nema

Ne putujem često

Ali samo poželi

Jer još ti čuvam mjesto

I možemo zauvijek ovako

Putovati….putovati

BY Boljun