7 dana https://blog.dnevnik.hr/islak

petak, 22.05.2009.

I DREAMED A DREAM


I Dreamed a Dream - Susan Boyle

Fantine is left alone, unemployed and destitute/ Fantine je ostala sama, nezaposlena i u neimaštini

There was a time when men were kind
When their voices were soft
And their words inviting
There was a time when love was blind
And the world was a song
And the song was exciting
There was a time
Then it all went wrong

I dreamed a dream in time gone by
When hope was high
And life worth living
I dreamed that love would never die
I dreamed that God would be forgiving
Then I was young and unafraid
And dreams were made and used and wasted
There was no ransom to be paid
No song unsung, no wine untasted

But the tigers come at night
With their voices soft as thunder
As they tear your hope apart
And they turn your dream to shame

He slept a summer by my side
He filled my days with endless wonder
He took my childhood in his stride
But he was gone when autumn came

And still I dream he'll come to me
That we will live the years together
But there are dreams that cannot be
And there are storms we cannot weather

I had a dream my life would be
So different from this hell I'm living
So different now from what it seemed
Now life has killed the dream I dreamed.

I eto...radim ja, radim, radim....Kad ne radim spavam ja, spavam, spavam....Kad ne radim i ne spavam kuham ručkove, pečem kolače da si nešto zaradim extra....Kad ne radim, ne spavam i ne fušarim, šetam Elicu Padelicu. A kad ne radim, ne spavam, ne fušarim i ne šetam Elicu Padelicu - razmišljam.
Naravno, razmišljanjem se bavim jako malo. Očito! Jer radim, spavam ...itd. You get the picture. No, ipak nešto malo si mislim. Mislim kako moram skidat salo. Mislim kako moram pustit cigaretu. Mislim kako moram!!! I moram nastavit ić zubaru iako više ne boli. A joj....A što ja mrzim to moram!!!
A stvarno moram, jer ljubljeni blogeri, moje inače savršeno i čelično zdravlje ispada da je krnjavo ko i moji zubi! Šmrc!
Fora vam je to samnom. Osjećam se super zdrava! Čak i ove očite strave koje se nadvijaju nadamnom ja tako uspješno ignoriram, da uopće više ne primjećujem njih!!! Te strave od bolešćina koje bi sad od mene radile hipohondrija kad se ja tako uspješno ne dam!!!!!!
Trebalo je vraški mudro i lukavo ulit u mene strah da bih uopće pomislila da odem dr-u! I uspjeli su, stvarno jesu! To će ti se rana svaki čas otvorit! Tom i tom je tako bilo pa su mu nogu rezali jer je imao gangrenu! itd
Pregrmila sam muku što moram opet u tu ambulantu, u to gnijezdo tužnih i teških uspomena i pregrmila sam bol i gorčinu tih aveti. Nisam bila plačljivica nego sam hrabro čekala svoj red. !!!!!!! No. malo sam izašla iz mota i zaboravila zdravstvenu. A ljudi, primili me i bez toga kad sam rekla da ne znam hoću li se vratit ako sad odem. Primili me....... ostalo je povijest.
Nisam uopće tako zdrava kako se osjećam ali nije da umirem. No, na dobrom sam putu da se uništim lošom prehranom i cigaretama.
Pa ajde onda.... ja razmišljam. Kad ne radim, ne spavam...itd.
You get the picture.

A šta je sa Susan Boyle? Zašto ta teta meni već drugi put pjeva u postu?
Zato jer božanski dobro pjeva. Zato jer je postala simbol za sve nas ne baš lijepe, ne baš uspješne i ne baš .... Zato jer je njen predivan glas natjerao da se posprdni, površni, olako osuđujući - pospu pepelom i spuste glave pred ljepotom koju ona ima.
pa zato ja pjevam u svom kamenolomu
I had a dream my life would be
So different from this hell I'm living
So different now from what it seemed
Now life has killed the dream I dreamed.


Pozdrav svima wave

22.05.2009. u 00:36 • 21 KomentaraPrint#^

nedjelja, 03.05.2009.

moja blogerska - šetnja! :)

U petak sam se pripremala za svoj prvi dan na poslu.
(Opet sam, sezonski samo, u kamenolomu. Nema veze. Imam novu strategiju traženja posla ... onog "stalnog zaposlenja" koje toliko trebam: od sad više uopće neću slat molbe i životopise. Od sad tražim samo nju! Vezu! thumbup )
Pripremala sam se za prvi dan na poslu na sljedeći način: - šetala sam, spavala sam, imala namjeru tako cijeli dan. No onda...
1. u četvrtak - zabolio me zub! (nakon 8 sati majke svih zubobolja, nekoliko tableta i obloga i obloga i obloga! - u pol noći reče meni padrenostrum the mudri - "provaj stavit rakije na zub!" I to je upalilo te sam se onda onesvjestila i spavala do petka ujutro! Ta rakija vrlo dobra medicina, samo smrdi, smrdi, užasno smrdi! I peče!)

2. u petak sam opet stavljala rakije na zub, niš nisam jela cijeli dan, ali sam zato 7 i pol sati bila vani s pasom. Jer je nakon jutarnje šetnje (koja je završila u podne i pol) pasa ubola osa ili nešto tako. Pa je pasu otekla njupalica u koju gura sve i svašta) Panika i traženje savjeta na 1. maj na otoku di veterinara uopće više ne postoji! U roku sat vremena gazila sam opet s pasom po svijetu po spasonosnu medicinu.
Htjela sam pokazat nekom kako je oteklo moje pseto, a kad tamo, oteklini ni traga! Ali idemo sad, kad smo već krenuli...šta mi znamo...niš mi ne znamo... I tako gazimo pas i ja rivom kadli!!!!!!!!!!
Zapara morski uljuljkani ugođaj jedno glasno: "EEEELAAAAAAAA" Čim sam otkrila od kud ta reva stiže, sve mi u trenu postalo jasno! Tamo na klupici bila vam je mala ženica s najcrvenijim nosom koji ste ikad vidili. U životu! Pokušala se ustat i prić bliže meni, što joj je uspjelo tek kad joj je gospodin kraj nje pružio podršku. Da, odmah mi je bilo jasno da gledam glavom, bradom i crvenim joj obraščićima - članicu slavne Udruge pljoskica - Veliku Fulvusicu party i, njenog gospodina Fulvusa. wink I krene ona, sva vesela, zagrli mene ovoliku, i ja zagrlim nju onolicnu (ostalo mi ruku i za još dvi tri Fulvusice, tako je sićušna) ... Ja sam imala namjeru po bontonu poljubit zrak kraj njenih obraza no ne možeš ti s jednom Pljoskicom (i to na IZLETU za 1. maj!!!) po bontonu! Fulvusica se zaletila i izljubila mi uši! zujo Nakon toga više ja uopće nisam bila važna. Niti gospon Fulvus nije bio važan. "Elica! Kako si mi slatka! Oćeš keksića Ela jesti? Oćeš Ela jest?! Ima teta Fulvus froliće za tebe, oćeš Ela jest? Joooj Elica, pojest ću te, oćeš frolića jest?! HIK! " Onda sam se ja, zabrinuta zbog tolikog korištenja glagola radnje "jesti" u kombinaciji s "Ela" - ubacila sam se ja tu i rekla da trčim s psom po neke ljekove ... To ko da je Fulvusicu malo otrijeznilo te je skroz razgovjetno rekla da se moramo nać na kavi. Naravno, rekoh i požurih dalje, praćena pjesmom koja se orila malom otočkom rivom: "Kako sladak pe-e-es, pojela bi ga-a-a oj! joj! oojjjj! joooj! ju! ju! Iju-ju!" naughtypjevanut Ja sam shvatila zašto je pušmi inzistirala da nakuham dosta graha! zubo
Zub me i dalje ljepo boljakao

3. U subotu sam krenula prvi dan na posao. No, prvo sam se probudila u 6 ujutro i otišla u potragu za cigaretama kojih je bilo nestalo (a joooj bang) šetala razmaženo pseto. pa tek onda ljepo išla radit. Inventura. Čišćenje kamenoloma. Ulica je malo oživjela ovih dana, malkice, da. Gospon Fulvus i cijenjena mu pljoskica došli su me podsjetit da su oni još uvijek gladni! Od srca sam ih poslala tamo di daju najveće porcije! njamismijeh
Rad i disciplina vladali su subotom. A na kraju dana, šećer! Draga Fulvusica i gospon Fulvus prošetali su Elu ... i ja sam bila s njima, al ko da i nisam. Elu su našopali s pol vreće frolića tako da je obijesno pseto mene skroz zaboravilo. fino Ko da me i nije bilo. namcor Umorne izletnike otpratila sam na spavanje i divila se koliko ta Fulvusica može popit a da joj se ni ne vidi. Sa zebnjom sam pomislila na ostale pljoskice i kako to mora da se trese u metropoli kad se okupe! eekzubo

ps- I mene je vesela pljoskica ispoklanjala. U duhu pljoskica. Ja sam dobila vrlo lijepe zdjelice za masline i pripadajuće im žličice. Da si martini mogu u stilu spremat. smijeh
Image and video hosting by TinyPic

Draga Fulvus i dragi gospon F, bilo mi je jako, jako drago! Dođi nam opet, ipak sam ti ostala dužna kolača wink (ps- ela je uspjela pojest jednu salvetu do doma! fino)

03.05.2009. u 01:28 • 26 KomentaraPrint#^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< svibanj, 2009 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Siječanj 2012 (1)
Prosinac 2011 (1)
Kolovoz 2011 (1)
Veljača 2011 (1)
Siječanj 2011 (1)
Prosinac 2010 (1)
Kolovoz 2010 (1)
Lipanj 2010 (1)
Svibanj 2010 (1)
Travanj 2010 (4)
Ožujak 2010 (3)
Veljača 2010 (3)
Siječanj 2010 (3)
Prosinac 2009 (2)
Studeni 2009 (2)
Listopad 2009 (5)
Rujan 2009 (1)
Kolovoz 2009 (3)
Srpanj 2009 (4)
Lipanj 2009 (3)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (3)
Ožujak 2009 (10)
Veljača 2009 (10)
Siječanj 2009 (11)
Prosinac 2008 (16)
Studeni 2008 (9)
Listopad 2008 (13)
Rujan 2008 (8)
Kolovoz 2008 (11)
Srpanj 2008 (11)
Lipanj 2008 (13)
Svibanj 2008 (20)
Travanj 2008 (18)
Ožujak 2008 (22)
Veljača 2008 (22)
Siječanj 2008 (20)
Prosinac 2007 (9)
Studeni 2007 (27)
Listopad 2007 (31)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

helou

Image Hosted by ImageShack.us

tiredincro@gmail.com
Image and video hosting by TinyPic










Image and video hosting by TinyPic

free hit counter

hit counter

"...više nego celi svit i okolicu!"

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

sewen mi je poklonio pjesmu koja mi puno znači



NEZABORAVAK
FORGETMENOT
FERGIßMEINNICHT














Image and video hosting by TinyPic

Image Hosted by ImageShack.us

Hrvatska udruga za Alzheimerovu bolest

aj lajk

naughty Grazy Heart
wink brodjanka
thumbup Vukovarski Som
njami RADOZNALI
yes lomic
hrvatska premijer dični ;)
wave Aribica
cool Joso49
sretan Advent
mah nima
dead Boljun
Image and video hosting by TinyPic

klarica
samo zore ;)
čiovka
filipinka
maslačkica
umorno oko
gustirna
skaska
fata ;)
kore
slatkogrko i obratno :)
kate misterija
kikica!
forza fiume
levantica
Image and video hosting by TinyPic
pushmepullme
fulvusica
malena zvijezdica




Pomozimo maloj Anji


PUTUJMO

Naslonimo ljestve

Na oblak

Sačekajmo vlak

Pa krenimo dugom

Tom uskotračnom prugom

I putujmo…putujmo…



Između dva oblaka

Kao od stanice do stanice

Dok kraj prozora promiču

Nebeske plave oranice

Lijepo je brojati ciruse

Male bijele ovčice

Što u stado zbiru se

I putovati…putovati



Od kada te nema

Ne putujem često

Ali samo poželi

Jer još ti čuvam mjesto

I možemo zauvijek ovako

Putovati….putovati

BY Boljun