7 dana https://blog.dnevnik.hr/islak

četvrtak, 04.12.2008.

big post ...really big! ;) i B.I.G. FALA! :)

Daklen....
Slijedi jedna bajka, daklen, zavalite se u sjedalice, polijećemo!
Neki dan mi je bio rođendan. I to mora, jednom na godinu (FALA NEBESIMA, SAMO JEDNOM!). Najiskrenije, nisam navikla na poklone. Nisam navikla ni na to da se meni događaju čudne i neobjašnjive, dobre stvari. Nisam navikla da su ljudi prema meni obazrivi i da me se mazi poklonima.... Tako ....No moj padrenostrum se uvijek potrudi, pa mi na taj dan pokloni neki parfemić koji sam izabere. wink No, vremenom sam postala puno manje izbirljiva, pa mi se i ti parfemi počeli sviđat.
I susjeda me se sjetila.
Image and video hosting by TinyPic
Moj mali nećak, isto me se sjetio.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Ali kako je preko mora, za rođendan sam dobila pjesmicu. Više je to zvučalo ko revanje roflcerek, ali meni isto napunilo srce.
Telefonom me nazvala moja čokoladica, Svaštara. S njom me veže osjećaj da se razmemo.
Telefonske čestitke iz dežele veselile su me isto ...od mojih cura!
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Moja sisterica...naučila me da niš u životu ni ...crno-belo.
Image and video hosting by TinyPic
A onda me je nazvao Mali Princ.
Image and video hosting by TinyPic
I otpjevao mi Happy Birthday i to krasnozvučno! Obožavam ga i kad bi bio bliže zagnjavila bi ga! Ali nije bliže. Nego u dalekoj Montani. Odvela ga njegova mama, moja najdraža Great Falls. Ljubavi, nemoj me ubit!!! Ja više ne mogu izdržat, moram ga stavit na blog! Predivan je, toliko divan, da me srce boli kako mi falite!
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic Meni je u noći došlo do glave da mi je ovo prvi rođendan bez anđeline. Pa mi nije bilo ni do čega. Tako smo Susjedu pozvali drugi dan na kolače. I to je bilo to.
No Ela je usnila divan san.
Image and video hosting by TinyPic
Sanjala je da nam je poštar donio mali žuti papirić i da sam ga ja uzela i vodila ju u šetnju. U njenom snu, ona je bila dobra i sjetila se kako je učila ljepo hodat na lajni. Pa je hodala uz nogu, nije puno navlačila, a kad sam ju privezala za ogradu i ostavila ju samu, sjedila je mirna i čekala da vidi kad ću ja opet doć. Tako je to Ela sanjala. I jesam ja izašla i odvezala ju. Imala sam neku vrećicu u ruci koje se Ela bojala. Pa je skakala dok nisam vrećicu makla što dalje od nje! Onda je opet najljepše hodala dok ju nisam odvela na igralište. Tamo ima puno trave, štapova i tamo Ela jako voli ić.
Image and video hosting by TinyPic
Jer na igralište često dođu i Ziggy i Fido, njeni najdraži prijatelji. Sanjala je da ih danas nije bilo, ali sam se ja igrala s njom. Usput je još malo doradila svoju rupu kraj panja, spremila u nju nekoliko šišarki, štapova i korijenja ...da se nađe. Onda je došao Ziggy, pa njenoj sreći nije bilo kraja. Dok su njih dvoje ludovali, ja sam popušila par cigareta i par puta se poigrala s njima. Onda je došla i Rea, velika cura, nježna prema štencima, blaga i predivna. Za nju sam ja često rekla da želim da Ela bude baš takvog karaktera kad naraste. Onda je Rea išla doma, a Ela je otpratila Ziggija do ulaznih vrata. I ona je potom (da ne rečen - onda! rolleyeszubo ) išla doma. Di si je malo ubila oko do večere. Fala Velikom psu na nebesima, pa ni danas nismo zaboravili nahranit ju! Uto smo padre i ja nešto prčkali po nečemu s velikim štapom. I onda je od toga nastala lopta! Kojom se ona ljepo igrala i, iako je veća od njenih loptica, uspjela ju je strpat u zube i nosat okolo. Onda rofl je bila jako umorna pa si je prilegla.
Tako je to Ela odsanjala divan san.
A ja moram reć to uopće nije bio san, nego je prava istina! Nekoliko dragih ljudi ponapijalo se i krenulo u poštu s poklonima za Elu i moju malenkost. I dok se Ela na igralištu igrala, ja sam otvarala paketić za paketićem i smijala se. A zapelo mi je i par knedli u grlu. Filko iliti umorno oko
je napravio đepne kalendare sa slikama Ele. I poslao nam Kako je Grinč ukrao Božić film! rofl A Vesele pljoskice ( skaska, levantica, pushmepullme, fulvusica, Lorna i njihova prijateljica nisam ja odavde ) poslale su živo čudo svega i svačega. Skaska nam je poslala knjigu 3000 viceva! rofl od Levantice smo dobili ukrase za bor koje je ona sama izradila. Jer ima mac umjetničkog talenta. Stvarno, uvjerila sam se da ima tu žicu, da se sapliće o nju, a njena djela i sama, dokaz su kako je riječ o nježnoj umjetničkoj dušici. Levant, slomilo se, ali, iako mortus, dobro si zapakirala, pa ću ja to ostavit u celofanu i objesit bogme na bor! Tako! yes Fulvus moram zahvalit do neba i nazad! Ona je pored Filka, prva koja je Elici nešto poklonila i meni to jako, ali BAŠ JAKO PUNO znači! kiss Nisam ja odavde poslala nam je kartuline s malim psićima iz Edukacijskog dječjeg centra ARIS i nekoliko disketa koje su mi jako dobro došle! Baš sam to trebala! Moraš bit pasoljubac pa pogodit šta se jednoj friškoj pasovlasnoci mota po glavi! thumbupkiss Lorna mi je poslala bookmark, ručni rad, divne zelene boje (MOJE NAJDRAŽE BOJE S MOJIM IMENOM ISHEKLANIM NA NJEMU rofl!) i vrećicu keksića za Elu! Odma sam izvukla knjigu koju trenutno (ne) čitam i kasnim debelo s vraćanjem, stavila novi bookmark u nju i odma mi je opet došla volja da ju dovršim. I napokon vratim (i platim dead). A Ela se veeelikih zahvalnih očiju nasladila s par keksića. Nema veze da imamo vreću keksića već otvorenih, OVI su nam jedan od prvih poklona koje smo dobili i zato su najukusniji! fino cerek AAAAAAAAAHHHHHHHHH da..........pušmi.....Ona mi je natjerala suzu na oko! cry Posla nam je onaj štapić (usb se zove, naučili smo), onaj štapić s brdom memorije! Jedno 4 puta više će nam slikica na njega stat nego na onog starog! Poslala nam je pušmi i brdo drugih stvari, a najvažnije, ono šta me u plač natjeralo, i jednu načetu čokoladu! Nije meni bilo važno da je pola ona pojela. Znam da je bila dobro dezinficirama nakon sastanka Veselih Pljoskica, pa se ja njoj, svIm Pljoskicama, nisam ja odavde i mome dragome dalmatineru Filku od srca zahvaljujem!
Hvala i mojim blogerima u domovini bigblogerskoj: advent, aribici, lomic,premijeru dičnome ... Svima veliko hvala! Dragi moji, poima nemate koliko sam dirnuta! zujo
Mislim da je levantica pisala o vilama...o potrazi za 7. vilom, nedjeljnom. U njenoj priči 6 vila poslalo je pisma po cijeloj zemlji, tražeći 7. Javljali su se svakakvi likovi, a one su na kraju dobile, umjesto vile - vilenjaka. Pa ti levant sad vidi... piši draga moja, piši...tvoje priče se ostvaruju! Ajde napiši sljedeće kako je 7 dana dobila veliko nasljedstvo .... roflroflrofl U ime svoje i moje male Ele, veeeeeeeliko hvala!!!

Mi sad moramo brzo na posao. U trgovinu, ručak kuhat, robu spremat, a najvažnije, moramo do igrališta Ela i ja! Posjetit ću vas svih brzo i zahvalit vam se i u vas doma. Na blogu, ne morate kuću čistit, nećemo vam pokucat na vrata! smijeh



falila je samo mama
Image and video hosting by TinyPic
da me grli, ljubi...da ...

ALI SVI VI, NAPRAVILI STE DA SE SMIJEM I OSJEĆAM ĐEST D BEST!
HVALA!
Image and video hosting by TinyPic

04.12.2008. u 10:57 • 22 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2012 (1)
Prosinac 2011 (1)
Kolovoz 2011 (1)
Veljača 2011 (1)
Siječanj 2011 (1)
Prosinac 2010 (1)
Kolovoz 2010 (1)
Lipanj 2010 (1)
Svibanj 2010 (1)
Travanj 2010 (4)
Ožujak 2010 (3)
Veljača 2010 (3)
Siječanj 2010 (3)
Prosinac 2009 (2)
Studeni 2009 (2)
Listopad 2009 (5)
Rujan 2009 (1)
Kolovoz 2009 (3)
Srpanj 2009 (4)
Lipanj 2009 (3)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (3)
Ožujak 2009 (10)
Veljača 2009 (10)
Siječanj 2009 (11)
Prosinac 2008 (16)
Studeni 2008 (9)
Listopad 2008 (13)
Rujan 2008 (8)
Kolovoz 2008 (11)
Srpanj 2008 (11)
Lipanj 2008 (13)
Svibanj 2008 (20)
Travanj 2008 (18)
Ožujak 2008 (22)
Veljača 2008 (22)
Siječanj 2008 (20)
Prosinac 2007 (9)
Studeni 2007 (27)
Listopad 2007 (31)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

helou

Image Hosted by ImageShack.us

tiredincro@gmail.com
Image and video hosting by TinyPic










Image and video hosting by TinyPic

free hit counter

hit counter

"...više nego celi svit i okolicu!"

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

sewen mi je poklonio pjesmu koja mi puno znači



NEZABORAVAK
FORGETMENOT
FERGIßMEINNICHT














Image and video hosting by TinyPic

Image Hosted by ImageShack.us

Hrvatska udruga za Alzheimerovu bolest

aj lajk

naughty Grazy Heart
wink brodjanka
thumbup Vukovarski Som
njami RADOZNALI
yes lomic
hrvatska premijer dični ;)
wave Aribica
cool Joso49
sretan Advent
mah nima
dead Boljun
Image and video hosting by TinyPic

klarica
samo zore ;)
čiovka
filipinka
maslačkica
umorno oko
gustirna
skaska
fata ;)
kore
slatkogrko i obratno :)
kate misterija
kikica!
forza fiume
levantica
Image and video hosting by TinyPic
pushmepullme
fulvusica
malena zvijezdica




Pomozimo maloj Anji


PUTUJMO

Naslonimo ljestve

Na oblak

Sačekajmo vlak

Pa krenimo dugom

Tom uskotračnom prugom

I putujmo…putujmo…



Između dva oblaka

Kao od stanice do stanice

Dok kraj prozora promiču

Nebeske plave oranice

Lijepo je brojati ciruse

Male bijele ovčice

Što u stado zbiru se

I putovati…putovati



Od kada te nema

Ne putujem često

Ali samo poželi

Jer još ti čuvam mjesto

I možemo zauvijek ovako

Putovati….putovati

BY Boljun